دانلود موسیقی متن بازی Mega Man X Legacy Collection

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن مجموعه Mega Man X Legacy Collection اثر Yasumasa Kitagawa در خدمت شما هستیم.

عنوان Mega Man X Legacy Collection مجموعه‌ای از 8 بازی اصلی این سری محسوب می‌شود که در قالب دو نسخه‌ی متفاوت، توسط کمپانی Capcom در تاریخ 24 جولای 2018 برای کنسول‌های پلی استیشن 4، اکس باکس وان، Nintendo Switch و همچنین پلتفرم PC عرضه شد. بازیکن در این مجموعه‌ها می‌تواند که به تجربه‌ی هرکدام از این عناوین بپردازد و یا در صورت تازه کار بودن، از ویژگی جدید Rookie Hunter که بازی را به شدت آسان می‌کند، استفاده کند. علاوه بر بازی‌ها، این مجموعه‌ها همچنین شامل یک بخش گالری بسیار غنی و یک مود جدید با نام X Challenge هستند که بازیکن را مجبور می‌کند تا در نقش X، به مبارزه‌ی همزمان با دو باس مختلف بپردازد.

این عنوان پس از عرضه با انتقادات فراوانی مواجه شد و به خاطر مشکلاتی همچون Input Lag، افت فریم و کند شدن سرعت در حین گیم پلی، کم کیفیت بودن نسبت به مجموعه‌ی قبلی به خاطر استفاده از ROMهای شبیه سازی شده، کم ارزش بودن مجموعه‌ی دوم و همچنین پورت تاسف بار نسخه‌ی PC، توسط بازیکنان مورد حمله قرار گرفت. ما نیز در نقد و بررسی خود از این عناوین، به ترتیب امتیازهای 9.5 و 7 را به آن‌ها اعطا کردیم که می‌توانید آن‌ها را در این لینک‌ها مطالعه کنید:

نقد و بررسی Mega Man X Legacy Collection 1

نقد و بررسی Mega Man X Legacy Collection 2

Mega Man X Anniversary Collection Soundtrack

ناشر: Suleputer

تاریخ انتشار: 18 جولای 2018

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 18 دلار آمریکا (لینک خرید نسخه اورجینال از Steam)

تعداد قطعات موسیقی: 28 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 02 دقیقه و 12 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگساز: Yasumasa Kitagawa

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 153.55 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

THE WORLD OF X [موسیقی پیشنهادی]

ORBIT

(GALLERY (Relaxed [موسیقی پیشنهادی]

GIVE IT A SHOT [موسیقی پیشنهادی]

RE;FUTURE [موسیقی پیشنهادی]

THE CRISIS CONTINUES

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم