هم اکنون می‌توانید بایک را در Assassin’s Creed Odyssey به خدمت بگیرید

هم اکنون می‌توانید بایک را در Assassin’s Creed Odyssey به خدمت بگیرید

به لطف Ubisoft هم اکنون می‌توان شخصیت اصلی Assassin’s Creed Origins یعنی بایک (Bayek) را در Assassin’s Creed Odyssey به خدمت گرفت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، به منظور به خدمت گرفتن بایک ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در Ubisoft Club شده و او را با 40 سکه یوبسافت خریداری کنید. شما می‌توانید این سکه‌ها را با کامل کردن مراحل در بیشتر بازی‌های یوبیسافت که به حساب کاربری Uplay خود متصل کرده‌اید،‌ به دست بیاورید. بعد از خریداری، او باید در بازی ظاهر شود. با این حال بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که قادر به خدمت گیری بایک یا ایوی فرای (Evie Frye) از Assassin’s Creed Syndicate نبوده‌اند. راه حل‌های رفع این مشکل شامل کامل کردن خط اصلی مراحل مربوطه و یا خارج و سپس دوباره وارد شدن به حساب کاربری یوبیسافت خودتان، می‌شود.

بعد از به دست آوردن این شخصیت می توانید او را به خدمه کشتی خود در اضای برخی امتیازات که در تصویر زیر مشخص است، اضافه کنید، همچنین می توانید او را در نبرد های زمینی نیز به خدمت بگیرید. جدا از این موضوع که Assassin’s Creed Odyssey صدها سال قبل از Assassin’s Creed Origins و هزاران سال قبل از Assassin’s Creed Syndicate در جریان است، این دو قاتل ویژه به عنوان فراخوان نسخه ‌های قبلی ظاهر می‌شوند.