Bethesda ضرورت پشتیبانی دائمی برای Fallout 76 را تایید می‌کند

با آغاز عرضه نسخه ی بتای Fallout 76 ، طرفداران کمی مضطرب هستند که چطور Bethesda می خواهد آنها را بعد از 40 ساعت بازی کردن بخش داستانی، باز هم سرگرم نگه دارد. در نامه ی اخیری که استودیوی بازی سازی Bethesda منتشر کرد، اذعان کرد که می‌‌داند بعضی از طرفداران نگران هستند و تایید کرد که Fallout 76 بازی است که به پشتیبانی قابل توجهی برای چندین سال نیاز دارد.

به نظر می رسد حتی تازه واردان به این بازی نیز پس از یک یا دو ماه تمام کردن بخش campaign، مشتاق دریافت محتواهای جدید پس از عرضه ی بازی در 14 نوامبر خواهند بود. Bethesda از خواسته‌های زیاد بازیکنان به این‌که بازی چطور خواهد بود آگاه است و در این باره می‌گوید وقتی طرفداران این سوال را مطرح می کنند که "Fallout 76 دقیقا چه چیزی است؟" ما در جواب می‌گوییم: "به خودتان بستگی دارد".

به نظر می‌‌ رسد که برای سرگرم کردن بازیکنان بعد از این‌که بخش Overseer's campaign را تمام کردند سیستم‌های زیادی طراحی شده اند. یک سری لباس های کلکسیونی برای بازکردن در Camden Park، زره های کمیاب و ساخت سلاح در vendor ها و البته C.A.M.P.S.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در حال حاظر به نظر می‌‌رسد محتواهای بسیاری بعد از بخش داستانی برای بازیکنان وجود دارد که آنها می‌توانند به عنوان یک متصدی هتل یا فروشنده اسلحه باشند یا اینکه به آرزوی بودن به عنوان یک شیپور زن در یک گروه موسیقی چهار نفره برسند. طرفداران fallout ممکن است با این حقیقت که بازی پایانی ندارد کنار نیایند. در بازی های قبلی این سری شما از پیامد‌ های تصمیماتی که در بازی می گرفتید آگاه بودید و پایان شما بازتاب آنها بود. و بعد شما می توانستید با شخصیت دیگری شروع کنید و این کار را به طور کاملا متفاوت انجام دهید. به هر حال به نظر نمی‌ رسد که در fallout 76 پایانی وجود داشته باشد که در آن بازیکنان بگویند"من احساس میکنم که بازی رو تموم کردم".

Bethesda هنوز مطمئن نیست که نظر بازیکنان درباره‌ی بازی آنها چیست اما پشتیبانی طولانی مدت بعد از انتشار بازی را تایید می کنند. آنها fallout 76 را با دیگر عناوین مجموعه شان که بعد از انتشار، تکمیل هستند متنفاوت می بینند.

"ما با جهان‌ و مکانیک‌های بازی‌های خود آشنایی کامل داریم و همچنین از مشکلات آن‌ها کاملا آگاه هستیم. برخی از مشکلات همانند باگ‌ها چیزهایی هستند که از حضورشان در بازی مطمئن هستیم و همچنین می‌دانیم مناطقی در بازی وجود دارند که ممکن است به دلیل اجتماع شدید بازیکنان نیاز به ارتقا عمل‌کرد دارند. اما مشکلاتی نیز در بازی هستند که هنوز از حضورشان آگاه نیستیم و برای برطرف کردن‌شان نیاز به کمک بازیکنان داریم."