Red Dead Redemption 2 در روز عرضه یک app همراه رایگان‌ دریافت خواهد کرد

دیگر چیزی تا عرضه عنوان موردانتظار Red Dead Redemption 2 باقی نمانده است و همانطور که مطلع هستید با نقشه بسیاری عظیمی رو به رو هستیم و اگر دقت نداشته باشید ممکن است به راحتی راه خود را گم کنید، به نظر می‌رسد ناشر بازی به خوبی از این موضوع آگاه است و یک برنامه همراه و راهنما برای بازی در نظر گرفته است.

Rockstar یک اپلیکیشن همراه در زمان انتشار بازی در روز جمعه در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد که به بازیکنان در رابطه با شکار هدف‌، ماموریت‌ها، پیدا کردن مکان‌های مخفی و پیدا کردن راه‌های مختلف و فروشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، ناشر بازی، Rockstar، توضیح داد:

"app همراه Red Dead Redemption 2 مستقیما به دستگاه PS4 یا Xbox One شما متصل خواهد شد و به صورت Real Time اطلاعات مورد نیاز شما را در زمان تعامل با محیط نشان می‌دهد. برنامه مذکور از 26 اکتبر، زمان انتشار بازی، برای Android و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌تواند بر روی نقطه خاصی از نقشه زوم کنید، محلی که قصد رفتن به آن‌جا را دارید علامت‌گذاری کنید و یا مکان‌های مورد علاقه را مشخص کنید."

"app ذکر شده اطلاعات اصلی آرتور مورگان که شامل قدرت‌ها(Stats) او نیز می‌شود را به صورت Real-Time به شما نشان خواهد داد. از طرف دیگر برای واقع‌گرایانه‌تر شدن می‌توانید HUD نمایشگر را به دستگاه اندرویدی یا iOS‌‍ی خود انتقال دهید. این app شامل موارد دیگری مانند راهنمایی‌های مختلف نیز می‌شود."

Red Dead Redemption 2 روز جمعه برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟