برنامه کنسرت های پاپ و سنتی تهرانی ها در آبان ماه

کنسرت های نیمه دوم سال پس از اتمام ایام محرم و صفر از هفته دوم آبان ماه آغاز می شود و برخی از خوانندگان پاپ و سنتی کشور روی صحنه می روند. تهران، استیج های به نسبت شلوغ تری از دیگر مراکز استان ها در آبان ماه دارد که در سرویس هنری روزیاتو به شماری از ان ها پرداخته ایم. به نظر می رسد فعلا خبری از رضا یزدانی و محسن چاوشی و محمد اصفهانی، علی سهرابی، خشایار اعتمادی، سیروان خسروی و دیگران نیست. اطلاعاتی نیز فعلا درباره کنسرت هایی که قرار است در سالن مجلل کنسرت هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد برگزار شود در دسترس نیست.

کنسرت شهرام ناظری پیش از محرم در یکی از مجلل ترین سالن های کنسرت تهران برگزار شد

کنسرت محسن میرزا زاده

کنسرت

کنسرت محسن میرزا زاده

کنسرت محسن میرزا زاده چهارشنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت تهران برگزار می شود. بها بلیط از ۴۰ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان است.

کنسرت حسام الدین سراج

کنسرت حسام الدین سراج خواننده سرشناس موسیقی سنتی کشورمان در دوشنبه ۱۴ آبان ماه ساعت ۲۰ در تالار وحدت برگزار می شود. بلیط نیز بین ۴۵ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان است.

کنسرت ارکستر سمفونیک

برنامه کنسرت ها

دوشنبه ۲۱ آبان هم میتوان ساعت ۲۱:۳۰ منتظرکنسرت ارکستر سموفونیک رسانه هنر بود که با بلیط های ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان در دسترس است.

کنسرت ارکستر ساز بند

ارکستر سازبند از بهار سال ۱۳۹۴ با همراهیِ نوازندگانی جوان به سرپرستیِ حمیدآقایی آغاز به فعالیت نمود و در این مدت به همت نوازندگان توانای خود، در سالنهای معتبری همچون برج آزادی، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای نیاوران، تالار ایوان شمس، دانشگاه تهران و… کنسرتهای موفقی اجرا نموده. رپرتوار ارکسترال این کنسرت از آثار جدید حمیدآقایی می‌باشد که برآمده از نواهای کهن موسیقی ایرانی و با بهره‌گیری از ساختارهای جهانیِ موسیقی توسط ایشان برای این ترکیب ارکستر تنظیم شده.

کنسرت استاد شهرداد روحانی

استاد شهرداد روحانی پس از مدت ها اواخر آبان ماه دوباره در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز بین ۴۵ هزا رتومان تا ۱۰۰ هزار تومان است.

کنسرت ارکستر سرزمین خورشید

برنامه کنسرت ها

این کنسرت ۲۸ آبان ماه سال جاری در تالار رودکی تهران ساعت ۲۱ روی صحنه می رودو بها بلیط نیز بین ۴۵ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان است.

کنسرت کاوه آفاق

بلیط فروشی کنسرت کاوه آفاق از ۲۶ مهر شروع شده است و این کنسرت در جمعه ۱۸ آبان در ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. بها بلیط نیز بین ۴۰ هزار تومان تا ۱۹۰ هزار تومان است.

کنسرت محسن ابراهیم زاده

برنامه کنسرت ها

کنسرت محسن ابراهیم زاده شنبه ۱۹ آبان در دو سانس ۱۹ و ۲۲ روی استیج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران می رود.

هنوز جزییاتی درباره کنسرت های دیگر خوانندگان پاپ و سنتی کشور منتشر نشده است که به محض انتشار در این همین گزارش به روز رسانی می شود. اگر علاقمند به شرکت در کنسرت های آبان ماهی هستید این صفحه رو بوک مارک کنید. جزییات برگزاری کنسرت های آبان ماهی را میتوانید در اینستاگرام خوانندگان نیز دنبال فرمایید.

نوشته برنامه کنسرت های پاپ و سنتی تهرانی ها در آبان ماه اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.