نسخه رایگان Fortnite: Save the World امسال عرضه نخواهد شد

مطمئنا بخش بتل رویال بازی Fortnite از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما آمار و تعداد بازیکنان به شما می‌گوید که مود PvE نیز طرفداران خاص خودش را دارد. حتما می‌دانید که حالت بتل رویال رایگان (Free to Play) است اما برای بازی کردن بخش داستانی Save the World باید مبلغی پرداخت کنید که این موضوع با توجه به اعلانات قبلی در صدد تغییر بود اما در نهایت مشخص شد که این اتفاق در سال جاری رخ نخواهد داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، شرکت Epic Games در به روز رسانی جدید بلاگ خود تایید کرد که حالت رایگان Save the World طبق برنامه ریزی قبلی پیش نمی‌رود و دیگر در سال جاری رخ نخواهد داد. با توجه به اعلانات، آن‌ها در نظر دارند قبل از تبدیل Save the World به یک بخش F2P، بر روی برخی موارد دوباره کار کنند، ویژگی‌های جدیدی به این بخش اضافه کنند و سیستم مقیاسی جدیدی به وجود آوردند. هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار این مود به صورت رایگان مشخص نشده است.

تیم Epic Games در بیانیه رسمی اعلام کردند:

"ما تصمیم گرفتیم تاریخ انتشار نسخه رایگان Save the World را به فراتر از سال جاری ببریم. ما بر روی ویژگی‌های جدید، بازسازی‌ها و سیستم مقیاسی کار می‌کنیم که به نظرم قبل از رفتن به حالت f2p به آن‌ها نیاز است. Save the World و به طور کلی عنوان Fortnite از زمان عرضه در جولای 2017 رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است. ما از زمان خود به خوبی استفاده خواهیم کرد تا بهترین تجربه را برای بازیکنان جدید و قدیمی به ارمغان بیاوریم."

جالب است بدانید اخیرا سلاح‌های جدیدی به مود Save the World اضافه شده‌اند در حالی که در حالت بتل رویال شروع هفته چهارم فصل 6 را تماشاگر هستیم.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا مود Save the World را تجربه کرده‌اید؟