گزارش: رونمایی بزرگی در رابطه با سری Metal Gear Solid در راه است

برخی از پست‌ها و گمانه‌زنی‌های اخیر در توییتر به این نکته اشاره دارد که در آینده نزدیک رونمایی بزرگی در رابطه با سری Metal Gear Solid در راه است. منطق ما می‌گوید که رخ دادن چنین رونمایی بعید است اما اشارات منابع مختلف جوابی مثبت به ما می‌دهند.

چندی پیش "کریس زیمرمن"(کارگردان صداگذاری سری Metal Gear Solid)، "دیوید هیتر"(صداگذار سولید اسنیک و بیگ باس) و "آکین داونز"(صداپیشه شخصیت کازوهیرا میلر) در توییتر پست‌ها و اخباری جذابی منتشر کردند که هر طرفداری را هیجان زده می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت این توییت‌ها باعث شدند که موج عظیمی از تئوری‌ها و گمانه‌زنی‌ها در فروم‌های مختلف مورد بحث قرار گیرند.

بین تمامی توییت‌ها پست داونز امید بیشتری به طرفداران می‌دهد، در پست او آمده است که "برای برنامه‌ریزی ماموریت‌ها زمان لازم است" و در آخر هشتگ منتظر باشید یا #StayTuned قضیه را جذاب‌تر هم می‌کند.

او در توییت بعدی خود به "دیوید هیتر" اشاره می‌کند و در آن می‌نویسد:

"حالا چه می‌شود؟"

هیتر در جواب توییت داونز نوشت:

"کاز … پیام دریافت شد."

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، هیتر در گفت و گویی با The Escapist به این نکته اشاره کرد که تمامی این توییت‌ها حداقل برای زمان حال در حد یک راز باقی خواهند ماند. لازم است به شما بگویم که درجه تیز‌ها به شدت بالا و قوی است.

حال به قسمت جذاب قضیه می‌رسیم، توییت بعدی داونز به این نکته اشاره دارد که احتمال رونمایی و معرفی از پروژه مورد نظر در مراسم The Game Awards 2018 در ماه دسامبر وجود دارد.

و در آخر زیمرمن توییت بدون کنایه و مستقیم زیر را منتشر کرد:

"موارد جذابی در دست ساخت قرار دارد، منتظر باشید."

نظر شما در این باره چیست؟ آیا باید منتظر یک نسخه اصلی و پروژه‌ای بزرگ باشیم یا این که عنوانی ضعیف مانند Survive در انتظار طرفداران است؟