Cyberpunk 2077 میان فلسفه و اکشن تعادلی به وجود خواهد آورد

بر اساس اطلاعاتی که در رابطه با عنوان اول شخص نقش آفرینی CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 شنیده‌ایم، باید منتظر یک دنیای بزرگ و غنی باشیم که به غیر از جزئیات، ماموریت‌های گوناگون و فعالیت‌های مختلف درست همانند سری Witcher شاهد روایت‌های شاخه‌ای مختلفی باشیم که تجربه بازیکنان را از یکدیگر متمایز می‌کند.

ما قبلا متفاوت بودن داستان IP دید نسبت به داستان گرالت را در مقالات و اخبار مختلف پوشش داده بودیم و حالا به گزارش پردیس‌گیم، PC Gamer حول چنین موضوعی مصاحبه‌ای ترتیب داده است که به ما می‌گوید تیم سازنده در صدد به وجود آوردن تعادلی میان اکشن جذاب و تجربه‌ای فلسفی می‌باشد.

یکی از نویسندگان، "استانیس سویسکی" در این باره گفت:

"برخی از آثار سایبرپانکی مانند Terminator و RoboCop اکشن محور هستند و جنبه اکشن در آن‌ها پر رنگ‌تر می‌باشد. از طرف دیگر آثاری مانند Blade Runner و Ghost in the Shell بر روی جنبه فلسفی موضوع تاکید دارند. ماموریت ما این است که المان‌های قوی‌ای از هر دو ارائه دهیم. شما جذابیت و هیجان نصب کردن تجهیزات سایبری و سلاح‌های عجیب و غریب را حس خواهید کرد اما از طرف دیگر شاهد عمق قابل قبولی در داستان هستید. ما می‌خواهیم سوالاتی در رابطه با شخصیت و هویت انسان‌ها در دنیایی که همه چیز به هم متصل و تکنولوژی دائما در حال پیشرفت است مطرح کنیم."

"نحوه روایت داستان برای استودیو ما بسیار مهم است. هدف ما این است که داستان‌هایی را بازگو کنیم که از نظر احساسی بر روی بازیکنان اثر بگذارد و در عین حال سوالات مهمی را مطرح کند. بنابراین این موارد نقش مهمی را در بازی اصلی خواهند داشت و این‌ها برای چنین ژانری حیاتی است."

از آن‌جایی که ژانر سایبرپانک طیف وسیعی از موضوعات را تشکیل می‌دهد، این باعث خوشحالی است که CD Projekt RED در صدد به وجود آوردن یک تجربه معنادار و در عین حال جذاب می‌باشد. قبلا انیماتور سینمایی ارشد بازی، "مازیج پیترا" اعلام کرده بود که یکی از اهداف اصلی آن‌ها روان بودن و در عین حال به وجود آوردن تعادل میان داستان و اکشن است.

به نظر می‌رسد جزئیات برای تیم CD Projekt از سطح اهمیت بالایی برخوردار است به عنوان مثال اگر در میان یک گفت و گو چیزی غیر از شخص در حال صحبت نظر شما را به خود جلب کند و شما به سمت آن روی برگردانید، NPC متوجه خواهد شد و واکنش نشان می‌دهد.

Cyberpunk 2077 در تاریخی نامعلوم برای PC ،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟