کارگردان فنی استودیو Rockstar San Diego به استودیو جدید Microsoft پیوست

کارگردان فنی استودیو Rockstar San Diego به استودیو جدید Microsoft پیوست

همان‌طور که می‌دانید Microsoft در نمایشگاه E3 2018 اعلام کرد که 5 استودیو فرست‌پارتی به لیست استودیو‌هایش اضافه کرده که یکی از آن‌ها استودیو جدید The Initiative واقع در شهر سانتامونیکا بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، بنابر گفته رئیس استودیو یعنی "دارل گالاگر"،‌ این استودیو کاملا برای ارائه و اجرایی ایده‌هایی خلاقانه آزاد است و از این رو افرادی حرفه‌ای از صنعت بازی را نیز به خدمت گرفته است.

"به من آزادی،‌ مجوز و پشتیبانی لازم برای انجام کارهای خلاقانه داده شده است. اگر شما به تاریخ کارهای من نگاه کنید، چیزهایی نظیر ساخت IPهای جدید، تاسیس استودیو، ساخت تیم‌هایی متنوع و در کل ساخت سرگرمی را مشاهده می‌کنید. من عاشق این هستم که بتوانم چیزهایی جدید و متنوع خلق کنم. برای این کار، با پشتیبانی Microsoft و تیم Xbox، ما به دنبال افرادی حرفه‌ای و باتجربه در صنعت بازی هستیم تا در آینده با آن‌ها کار کنیم. این موقعیتی عالی است."

"این واقعا ماموریت مهمی است. اینکه چیزی خلاقانه و بسیار خوب بسازیم. این ذهن‌ها و افراد خلاقانه در صنعت بازی را فرض کنید؛ با هم چه کاری در آینده می‌توانیم انجام دهیم. ما تمامی این سخت‌افزارها، ابزار و خلاقیت را در اختیار داریم. به عنوان یک گیمر، ما می‌توانیم با تمامی دستگاه‌ها در تمامی مکان‌ها بازی کنیم. برای من به عنوان یک سازنده، این که موقعیتی برای ساخت چیزی توسط "فیل اسپنسر" و Xbox به ما داده شده، عالی است."

بدین منظور، استودیو The Initiative افرادی حرفه‌ای و باتجربه نظیر "کیریستین کانتامسا" (نویسنده و طراح ارشد Red Dead Redemption) "برایان وسترگارد" (تهیه‌کننده ارشد God of War جدید)، "دن نوبرگر" (یکی از کراگردان‌های Tomb Raider و Shadow of the Tomb Raider) را به خدمت گرفته است.

اکنون در کنار این اسامی، فردی بسیار باسابقه و حرفه‌ای نیز به تیم The Initiative اضافه شده است. "تام شپارد"، که برای بیش از 10 سال در Rockstar San Diego به عنوان کارگردان فنی برروی بازی‌هایی نظیر Red Dead Redemption ،Midnight Club 3 ،Max Payne 3 و Grand Theft Auto V کار کرده است.

"The Initiative چندین مهندس و طراح هنری جدید دارد. ما به دنبال افرادی با استعداد هستیم تا این استودیو را تبدیل به چیزی منحصربه‌فرد کنیم. این تازه شروع کار است. در سال آینده ما تیم خود را بیشتر از این گسترش خواهیم داد. پس منتظر اخبار بیشتری باشید."

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.