5 فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی

5 فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی ! نظر شما در مورد یک ماراتن سری جنایت بر اساس داستان واقعی در یک روز فوق العاده ای پاییزی چیست ؟ اگر شما نیز قصد دارید در این روزهای زیبای پاییزی زمانی را برای دیدن فیلم های جنایی با داستان واقعی بگذارید حتما این مطلب را مطالعه کنید :

1- American Crime Story

این سریال یکی از جذاب ترین سریال های جنایی آمریکا با داستان های واقعی است که توسط اسکات الکساندر و لری کارازوسکی ساخته شده است.هر فصل از این سریال به موضوع متفاوتی می پردازد.فصل اول این سریال به محاکمه او. جی. سیمپسون می‌پردازد و براساس کتاب دویدن برای زندگی‌اش: مردم علیه او. جی. سیمپسون اثر جفری توبین ساخته شده‌است.فصل دوم این سریال در مورد ترور طراح لباس مشهور جیانی ورساچه است.فصل سوم این مجموعه براساس وقایع پس از توفان کاترینا ساخته می‌شود و فصل چهارم آن به رسوایی کلینتون-لوینسکی اختصاص دارد.

5 فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی

2-Amanda Knox

آیا او یک قاتل است که به صورت وحشیانه و با خونسردی کامل هم اتاقی خود را به قتل می رساند و یا دانشجویی بی گناه که خود را درون کابوسی بی پایان قرار می دهد ؟این مستند در مورد دانشجویی به نام آماندا ناکس است که برای تحصیل به ایتالیا می رود و به جرم قتل بازداشت می شود و روانه زندان می گردد و در نهایت تبرئه می شود.دیدن این مستند هیجان انگیز را به شما پیشنهاد می دهیم .

5 فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی

3-The Keepers

این مینی سریال هفت قسمتی در مورد داستان جنایی واقعی قتل راهبه ای در نیم قرن گذشته است.که به اتفاقات پشت پرده آن قتل می پردازد.این مینی سریال نامزد جوایز Emmy نیز شده است.این مینی سریال در سال 2017 از شبکه نتفلیکش پخش شد.

5 فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی

4-Wild Wild Country

یک مستند سریالی شش قسمتی دربارهٔ گوروی هندی (عرفای هندی )، باگوان شری راجنیش (اوشو) و جنبش راجنیش است که در ۱۶ مارس ۲۰۱۸ در نت‌فلیکس پخش شد.این مینی سریال مستند نامزد در دوبخش در جوایز Emmy شده است.برخی از منتقدان این سریال را یکی از بهترین سریال مستندهای سال 2018 می دانند.

5 فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی

5-The Confession Tapes

این مجموعه مستند درباره جنایات واقعی است.داستان مستند درمورد افرادی است که به اجبارو غیرمجاز یا دروغ به قتل محکوم شده اند و آن وقایع را مورد بررسی قرار می دهد.
5 فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی همچنین بخوانید :

۲۰ تا از بهترین فیلم های جنایی که حتما باید آنها را تماشا کنید به انتخاب مجله وارونه

بهترین فیلم های علمی تخیلی با موضوع ربات ها

با ۱۹ فیلم که به خوبی بیانگر احساس تنهایی هستند آشنا شوید !

لیست بهترین فیلم های کمدی تمام دوران منتشر شد !

با ۱۰ شخصیت منفور تلویزیونی در جهان آشنا شوید !

نوشته 5 فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی اولین بار در وارونه پدیدار شد.