بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش اول

دو فیلم رمانتیک و یک فیلم جنایی جذاب !

سلام خدمت همه عزیزان، با بخش معرفی بهترین فیلم ها برای آخر هفته در خدمت شما هستم. تو این بخش قصد دارم تا هر هفته 3 فیلم جذاب و دیدنی رو برای شما معرفی کنم. تو این بخش سعی می کنم تا بهترین فیلم های تاریخ سینمای جهان رو برای شما معرفی کنم!

این هفته دو فیلم رمانتیک مفهومی جالب برای شما معرفی می کنم و یک فیلم جنایی مافیایی بسیار جذاب ! پس با من همراه باشید!

ANGEL-A / آنژلا

زمان انتشار : 2005

کارگردان : لوک بسون

آهنگساز : آنجا گارباک

بازیگران : جمال دبوز – ریه راسموسن

اگه دنبال یه رمانس جذاب، خوش ساخت و مفهومی هستید که انرژی و انگیزش شما برای رهایی از مشکلات رو بیشتر کنه، آنژلا بهترین گزینه س ! لوک بسون کارگردان سرشناس فرانسوی که به احتمال زیاد اکثر شما اون رو با فیلم زیبای حرفه ای / لئون می شناسید. دوباره تو این فیلم دست رو عنصر عشق گذاشته اما عشقی عجیب تو یک رابطه خیلی عجیب تر، داستان از اونجایی شروع میشه که دو نفر می خوان خودکشی کنن! حالا فک کن این دو نفر در ادامه عاشق هم میشن !

هر چی از زیبایی های این فیلم بگم کم گفتم ! کارگردانی فوق العاده، کادر بندی و ترکیب بندی بسیار جذاب و دیدنی ! بازی های فوق العاده! موسیقی متن جذاب و از همه مهمتر یک زاویه جدید و جذاب برای نگاه به مفهوم عشق !

A Prophet / یک پیامبر

A Prophet / یک پیامبر 

زمان انتشار : 2009

کارگردان : ژاک اودیار

آهنگساز : الکساندر دسپلا

بازیگران : طاهر رحیم – نیلز آستراپ

وقتی صحبت از سینمای معاصر فرانسه میشه بدون شک ژاک اودیار رو میتونیم یکی از بهترین فیلم سازهای معاصر فرانسه معرفی کنیم ! کارگردانی که به ساخت آثار زیبا شهرت داره و تا الان بارها نامزد و برنده جایزه های معتبر در جشنواره های مختلف جهانی شده. اما فیلمی که باعث شهرت این کارگردان شد فیلم یک پیامبر بود. داستانی جنایی و مافیایی با بازی زیبای طاهر رحیم جوان نوزده ساله ای که وارد زندان میشه و بعد از گذشت مدتی وارد دسته مافیا میشه و کم کم راه روش گنگستر شدن رو یاد میگیره!

این فیلم به زیبایی، خشونت و نحوه تبدیل شدن یک جوان معصوم به یک خلافکار بزرگ رو به تصویر میکشه !خیلی ها این فیلم رو پدر خوانده سینمایی معاصر می دونن !

نکته : به دلیل خشونت بالا در این فیلم تماشای اون به افراد زیر 17 سال پیشنهاد نمی شود !

Mr. Nobody / آقای نوبادی(هیچکس)

Mr. Nobody / آقای نوبادی(هیچکس)

زمان انتشار : 2009

کارگردان : جاکو ون دورمیل

آهنگساز : پیر ون‌دورمال

بازیگران : جرد لتو – سارا پلی

چی می شد اگه ، قدرت زندگی تو تایم لاین های مختلف و دنیا های موازی رو داشتیم ! مستر نوبادی یا آقای هیچکس دقیقا راجع به همین موضوع است. فیلمی جذاب و شناور در مکان و زمان، که به مقوله عشق در تایم لاین های مختلف می پردازه ! آیا امکان داره دو نفر تو دنیاهای موازی هم عاشق هم باشن؟ ! برای دونستن جواب این سوال حتما این فیلم رمانتیک جذاب و علمی تخیلی رو ببینید!

همچنین بخوانید

بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش دوم

بهترین فیلم های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه

آشنایی با تاریخ سینما – رئالیسم شاعرانه

نوشته بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش اول اولین بار در وارونه پدیدار شد.