موضوع و داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

مگه تمام عمر چندتا بهاره سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی سروش صحت است. سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ با نام قبلی عتیقه ها کلید خورد و در زمان پخش تغییر نام داد. این سریال به تهیه کنندگی محمد رضا تخت‌کشیان و نویسندگی ایمان صفایی در ژانر کمدی است. بازیگران محبوبی همچون بهاره افشاری، پژمان جمشیدی، علی مصفا , کاظم سیاحی، هوتن شکیبا در آن هنرنمایی می کنند.

قدرت الله ایزدی، علی مصفا، کاظم سیاحی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، وحید آقاپور، مجید یوسفی، احسان منصوری، علیرضا ناصحی، اردشیر کاظمی، حمید فشمی، آناهیتا افشار، گیلدا ویشکی، بهار کاتوزی، مریم ماهور، زهره فوده

با حضور افتخاری هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، بهنام تشکر، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، رضا یزدانی

موضوع و داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

موضوع اجتماعی کمدی دارد که در خلاصه داستان آمده چند دوست درگیر ماجرایی شدند که سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. آزیتا و نیما خواهر و برادر هستند و نیما عاشق نامزدش گلی است، ولی تقریبا هر روز با همدیگر جنگ و دعوا دارند و هر بار آزیتا به اصرار نیما ماموریت دارد با گلی صحبت کند که نیما را ببخشد و از بلاکی دربیاورد.

اما این خانواده که فامیلی شان ربانی است با پیدا شدن ناخواسته یک مار زندگی شان تغییر می کند. چون همزمان با پیدایش مار یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز در آن خانه پیدا می شود و قصه از آنجا آغاز می شود.

محمدرضا تخت‌کشیان از تهیه کنندگان پرکار این روزهای نمایش خانگی است که از کارهای پرطرفدار اخیر او می‌توان به «زخم کاری» اشاره کرد. اخرین سریال سروش صحت، «فوق‌لیسانسه‌ها» بود که سال ۹۸ از شبکه سه پخش شد. محبوبیت هوتن شکیبا نیز با فیلم «لیسانسه‌ها» آغاز شد که این مجموعه نیز به کارگردانی آقای سروش صحت پخش شد. اکنون این دو بازیگر در سریال جدید سروش صحت باهم همکاری می‌کنند. تصویربرداری سریال جدید سروش صحت در شهرهای تهران، اصفهان و جزایز قشم و کیش به سرانجام رسید و در قالب یک سریال 32 قسمتی آماده پخش است.

زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود غیرمنتظره یک مار، کشف یک نسخه خطی نفیس و یک سوراخ مرموز دستخوش تغییراتی می شود.