گای ریچی نام فیلم جدید خود را تغییر داد

گای ریچی نام فیلم تازه خود با بازی جیک جیلنهال را به «پیمان» ‌تغییر داد و همزمان از تجربه همکاری مجدد با ویل اسمیت در «علاءالدین» صحبت کرد.

به نقل از ورایتی، گای ریچی در گفتگو با ورایتی فاش کرد که اسم فیلم جدیدش از «مفسر» به «پیمان» تغییر کرده است.

ریچی گفت: انتخاب عنوان فیلم چالش‌برانگیزترین بخش فیلمسازی است. در چند فیلم اخیرم سخت‌ترین کاری که کردم انتخاب عنوان فیلم بوده و حالا فیلم جدیدم از امروز «پیمان» نامیده می‌شود.

در این فیلم مهیج جیک جیلنهال در نقش گروهبان ارتش آمریکا در افغانستان بازی کرده که مترجم افغان وی با بازی دار سلیم، جانش را نجات می‌دهد و او را از منطقه جنگی به بخش امن می‌برد.

ریچی گفت فیلمنامه این فیلم را خود وی با همکاران همیشگی‌اش ایوان اتکینسون و مارن دیویس نوشته است.

فیلمبرداری فیلم بعدی ریچی با عنوان «وزارت جنگ غیرقانونی» در فوریه آغاز می‌شود. او ساخت فیلم «عملیات فورچون» را هم تازه به پایان برده و فیلم اوایل سال جدید اکران خواهد شد.

کارگردان ۵۴ ساله بریتانیایی اکنون در حال فیلمبرداری «جنتلمن‌ها» یا «آقایان» است که اسپین‌آفی تلویزیونی از فیلم پرفروشی به همین نام است و در آن با وینی جونز فوتبالیستی که در اولین فیلم ریچی با عنوان «قفل، انبار و دو بشکه باروت» همکاری کرده بود، دوباره همراه شده است.

برنامه ریچی برای آینده شلوغ‌تر از اینهاست و او قرار است انیمیشن «هرکول» را در قالب یک فیلم زنده برای دیزنی بسازد و ادامه‌ای هم بر «علاءالدین» در فهرست کارهای او وجود دارد.

ریچی درباره ویل اسمیت، بازیگر نقش جینی در «علاءالدین» هم گفت: هرگز مردی دوست‌داشتنی‌تر از او ندیده‌ام. کار کردن با او یکی از شگفت‌انگیزترین و عالی‌ترین تجربیاتی بود که تا به حال داشته‌ام. چیزی جز یک جنتلمن کامل و سخاوتمند در او ندیدم.

او درباره انتخاب دوباره اسمیت هم گفت: برای انتخاب ویل اسمیت در هیچ کاری مشکلی ندارم، زیرا همانطور که گفتم او یک جنتلمن بی‌نقص بود.