معرفی سریال حورا

“حورا″، سریال ایرانی به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر خانوادگی ساخته شده در «سریال حورا» بازیگرانی چون فاطمه گودرزی, ایرج نوذری, مهروز ناصر شریف, عرفان ابراهیمی, مرجان قمری, ندا عقیقی و چند بازیگر جدید دیگر بازی کردند. در ادامه به معرفی کامل و اسامی و بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان و زمان پخش و تعداد قسمت ها و تیتراژ این سریال برای آشنایی کامل شما میپردازیم.

بعد از متوقف شدن سریال گاندو ۲ و پخش مجدد آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰، شبکه ۳ تصمیم گرفت سریال جدید را جایگزین گاندو ۲ کند و حالا قرار است حورا روی آنتن کانال سه تلویزیون برود.

خلاصه داستان سریال حورا

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره یک خواهر و برادر بوده که در ژانر خانوادگی ساخته شده و چالش های یک خواهر و برادر است که فرزندانشان بزرگ شده است. فاطمه گودرزی و مرجان قمری در نقش اصلی و کلیدی بازی میکنند.

لیست بازیگران سریال حورا

فاطمه گودرزی (نقش اصلی)، ایرج نوذری , مهروز ناصر شریف (نقش اصلی مرد), عرفان ابراهیمی (نقش اصلی مرد), مرجان قمری, ندا عقیقی , علی دهبان, ضحی منفرد, مهرداد مصطفوی, عاطفه سمرقندی, زینب عباسی و چند چهره جدید و جوان بازیگری … ایفای نقش کرده اند.

تعداد قسمت ها

این مجموعه تلویزیونی در ۱۰ قسمت ساخته شده و یک مینی سریال محسوب میشود.

عوامل ساخت سریال حورا

کارگردان: رضا کمالی، تهیه کننده جواد فرحانی، نویسندگی: مهشید ابراهیمیان

زمان پخش سریال حورا

این سریال از شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و بازپخش آن ساعت ۱:۱۵ بامداد ۱۴:۳۰ روز بعد است.