معرفی سریال نوروز رنگی

سریال نوروز رنگی در حال تولید برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما بوده و قرار است شب‌های نوروز بر روی آنتن صدا و سیما قرار گیرد. بازیگرانی همچون رابعه اسکویی، علی مسعودی و یوسف تیموری در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. در ادامه با معرفی بازیگران و خلاصه داستان با ما همراه باشید.

این سریال که به کارگردانی علیرضا مسعودی (علی مشهدی) ساخته شده در نوروز 1400 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. سریال نوروز رنگی برای نوروز ۱۴۰۰ تهیه و آماده می‌شود.

خلاصه داستان سریال نوروز رنگی

روایتگر سال‌هایی از دهه شصت بوده و فضای روز‌های پایانی اسفندماه را به تصویر می‌کشد. به گفته عوامل این سریال، نوروز رنگی زمانه‌ای را روایت می‌کند که مردم با وجود شرایط سخت جنگی زندگی می‌کردند، درواقع این مجموعه تلویزیونی روابط انسانی را به نمایش درآورده است؛ همچنین زمانی را نشان می‌دهد که همسایه‌ها با هم خوب و صمیمی هستند و به هم اطمینان دارند.

لیست بازیگران سریال نوروز رنگی

رابعه اسکویی، علی مسعودی، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، شهرام قائدی، جمشید حسینی، محمد اسلامی، سینا رازقی، ماهان عبدی، حمیدرضا شجره و یوسف تیموری

عوامل ساخت سریال نوروز رنگی

آهنگساز، محمد فرشته نژاد، اصلاح رنگ، آرش کاظم‌زاده، صداگذاری و ترکیب صدا، مهرداد جلوخانی و گرافیک محمد اسفندیاری اشاره کرد. “نوروز رنگی” به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است.

زمان پخش سریال نوروز رنگی

«نوروز رنگی» برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۱۵ است.