بیوگرافی میلاد حاتمی و علت دستگیری

بیوگرافی میلاد حاتمی (حاتم آبادی فراهانی) و همسرش سحر (زینب) مهدی پور با عکس ها و ثروت از راه قمار تا بازداشت او را می خوانید.

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش

میلاد حاتمی متولد 23 مهر 1375 در تهران شاخ مجازی می باشد. بعنوان آقای مربی در فضای مجازی بالا آمد سپس با حمایت مافیای شرطبندی به ترکیه مهاجرت کرد و بعد از اینکه با پول های مردم حسابی تازید حالا گرفتار شده است.

نام اصلی تا مربیگری

میلاد حاتم آبادی فراهانی فعالیت خود را در اینستاگرام با انتشار تصاویر دختران اندامی شروع کرد و مدعی بود مربی بدنساز می باشد. بعد از این ماجرا عنوان آقای مربی را برای خود انتخاب کرد تا اینکه ادامه فعالیت اش در ایران ممکن نشد و به ترکیه مهاجرت کرد.

راه اندازی چالش

بعد از شروع همکاری با سایت های شرطبندی همچون پویان مختاری و داوود هزینه تصاویری از زندگی لاکچری خود را در ترکیه به نمایش گذاشت. او اما برای دیده شدن چالش پایین کشیدن شلوار اعضای خانواده جلوی دوربین را راه انداخت و برای بهترین آن ها نیز جایزه تعیین کرد که پس از آن این چالش ها به سمت و سوی شوخی های جنسی نیز کشیده شد.

ازدواج

میلاد حاتمی اما برای رسمیت دادن به سبک زندگی خود در ترکیه با زینب مهدی پور مشهور به سحر وارد رابطه شد و این دو صاحب یک فرزند دختر شد. البته او برای متفاوت نشان دادن خود بعد از به دنیا آمدن فرزندشان با همسرش ازدواج کرد.

در فکر ازدواج دوم

او در ادامه حاشیه هایش در چندین گفتگوی اینترنتی اعلام کرد با همسرش نیز حرف زده و توانایی گرفتن همسر دوم را نیز دارد. حاتمی با همکاری نامحسوس امین فردین (خبرنگار) با ابراز علاقه به یکی از بازیگران دختر حسابی خود را در صدر حاشیه ها نگه می داشت تا سایت شرطبندی اش بچرخد.

آدم ربایی

میلاد حاتمی در آذر ماه 99 با انتشار ویدیویی از تحقیر محسن افشانی وی را وادار به گفتن غلط کردم می کند و چندباری به او می گوید که صاحب استانبول است. گرچه عده ای آنرا یک شوی تبلیغاتی عنوان کردند ولی با این حال افشانی مدعیت ، حاتمی با پرداخت پولی هنگفتی به یک سری افراد او را ربوده بود. علت آن طبق آنچه گفته شده است به فحاشی افشانی علیه فرزند حاتمی برمیگردد !

سوء استفاده از ماشین پلیس

حاتمی در دومین شاخ بازی خود با انتشار ویدیویی از حضور خود در ماشین پلیس ترکیه نشان داد که در زمان قرنطینه با ماشین پلیس رفت و آمد می کند.

دستگیری

بعد از وایرال شدن ویدیو سوء استفاده میلاد حاتمی در محدودیت های شدید کرونایی به پلیس احضار و در نهایت بعد از عذرخواهی و تعهد به عدم تکرار آزاد می شود. با این حال بعد از اعتراضات گسترده ، پلیس خاطی اخراج شد و میلاد هم شب یلدا در منزلش بازداشت و روانه بازداشتگاه شد.

در مسیر اخراج از ترکیه

طبق اعلام وکیل این شاخ مجازی او به بازداشتگاه پندی منتقل شده و قرار است به کشور سومی برگردانده شود اما پلیس ایران تلاش دارد او را به کشور بیاورد. نامبرده پرونده های متعددی پولشویی ، کسب درآمد نامشروع و کلاهبرداری در ایران دارد.

برگردم اعدام می شوم

میلاد حاتمی با سو استفاده از وضعیت موجود با انتشار ویدیویی اعلام کرده است اگر به ایران برگردانده شود اعدام خواهد شد. با این حال بنظر می رسد این اقدامات برای تحت تاثیر گذاشتن بر دادگاه ترکیه بوده تا او به ایران دیپورت نشود ، کاری که سابقا پویان مختاری و امیر تتلو انجام دادند.

افشاگری محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر سابق صدا و سیما در گفتگویی اعلام کرد میلاد حاتمی و پویان مختاری که از سردم داران سایت داران شرطبندی هستند واقعا سود کردند. پویان روزانه دو میلیارد تومان و میلاد روزانه یک میلیارد تومان سود می کنند.

در مسیر استرداد به ایران

بنا به اخبار منتشر شده میلاد حاتم آبادی فراهانی که علاوه بر ایران دارای دو تابعیت مضاعف از کشورهای دیگر نیز می باد حالا در مسیر دیپورت به ایران می باشد. اخبار حاکی از آنست قرار است میلاد با یک زندانی ترک در ایران معاوضه شود.