ژست های متفاوت «لئوناردو دی کاپریو» و «کامیلا مورونه» در حاشیه فستیوال کن

آن ها اکنون نزدیک به یک سال است که با هم هستند و در این مدت تا حدود زیادی توانسته اند رابطه شان را از چشم رسانه ها و عموم مردم دور نگه دارند. روز یکشنبه و در حاشیه فستیوال سینمایی کن، لئوناردو دی کاپریو، ۴۴ ساله، نشان داد که برای گرفتن یک عکس اینستاگرامی از نامزدش، کامیلا مورونه، ۲۱ ساله، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. این بازیگر برنده جایزه اسکار در جریان نهار خود با نامزدش در هتل Hotel du Cap-Eden-Roc نشان داد که استعداد عکاسی را نیز به دیگر استعدادهایش اضافه کرده است.

لئوناردو دی کاپریو در جریان حضورش در فستیوال کن از نامزدش که ژستی شبیه بالرین ها گرفته بود و لباسی بلند و خال خالی به تن داشت عکس های متعددی گرفت تا در اینستاگرام بارگذاری نماید. تلاش های دی کاپریو برای گرفتن بهترین عکس از بهترین زاویه در حالی بود که مورونه برای تبلیغ فیلم «میکی و خرس» (Mickey And The Bear) در فستیوال کن حاضر شده و دست هایش را در هوا انداخته و روی نوک انگشتانش ایستاده بود. لئوناردو دی کاپریو با تبعیت از سبک و رنگ لباس نامزد زیبای آرژانتینی اش، یک هودی سفید و شلوار جین مشکی به تن داشت و با یک کلاه مشکی بیسبال که به صورت برعکس به سر گذاشته بود سعی داشت کمتر جلب توجه نماید.

 «لئوناردو دی کاپریو» و «کامیلا مورونه»

ستاره فیلم «گرگ وال استریت» لباس های تک رنگ خود را با کفش ورزشی سفید و عینک گران قیمتی ست کرده بود و کامیلا را در حال ژست گرفتن با گوشی هوشمند خود دنبال می کرد. کامیلا مورونه نیز که به شدت زیبا و شیک پوش شده بود روز قبل در حال خارج شدن از هتل مارتینز دیده شده و با فیزیک بدنی متناسبش بسیار حسادت انگیز به نظر می رسید. این مدل مشهور Vogue، برای اولین بار روز یکشنبه و برای فیلم «میکی و خرس» فرش قرمز جشنواره کن را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: عاشقانه های «گرگ وال استریت»؛ علاقه «لئوناردو دی کاپریو» به زنان مدل زیر ۲۵ سال

 «لئوناردو دی کاپریو» و «کامیلا مورونه»

دی کاپریو و مورونه از دسامبر ۲۰۱۷ با هم نامزده کرده اما سال گذشته خبر رسید که ستاره «از مرگ بازگشته» بعد از سال های متوالی و داشتن رابطه های نسبتاً کوتاه مدت با زنان بسیار جوان تر از خود، ظاهراً این بار به دام افتاده و می خواهد با مورونه ازدواج کند. بر اساس اخبار US Weekly در نوامبر گذشته، رابطه این دو بسیار جدی بوده و همه می گویند که ازدواج این دو به زودی رخ خواهد داد. ظاهراً این دو در مورد ازدواج صحبت هایشان را انجام داده و برخی منابع نیز اضافه کرده اند که دی کاپریو ظاهراً آمادگی بچه دار شدن را نیز دارد.

 «لئوناردو دی کاپریو» و «کامیلا مورونه»

لئوناردو دی کاپریو ۴ سال بعد از بازی در فیلم بزرگ و برنده جایزه اسکار «از مرگ بازگشته» که بالاخره جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز برای وی در پی داشت، امسال با «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) باز خواهد گشت. لئو در این فیلم نقش یک ستاره سابق سریال های تلویزیونی را بازی می کند که همراه با بدلکار و دوست قدیمی اش (با بازی برد پیت)، در تابستان ۱۹۶۹ و در شرایطی که هالیوود در حال تغییر است تلاش دارد به موفقیت در عرصه سینما دست یابد.

 «لئوناردو دی کاپریو» و «کامیلا مورونه»

کوئنتین تارانتینو این فیلم را بر اساس سناریویی اورجینال از خود ساخته و نتیجه کار در یک پروژه سینمایی بزرگ و پرستاره روز ۲۶ جولای (۴ مرداد) منتشر خواهد شد هر چند برخی می توانند زودتر از بقیه و در جریان فستیوال کن تماشاگر این فیلم باشند.

بیشتر بخوانید: از «روزی روزگاری در هالیوود» تا «ایرلندی»؛ مورد انتظارترین فیلم های سال ۲۰۱۹

نوشته ژست های متفاوت «لئوناردو دی کاپریو» و «کامیلا مورونه» در حاشیه فستیوال کن اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.