Bethesda از محتویات پس از عرضه بازی Rage 2 رونمایی کرد

Bethesda از محتویات پس از عرضه بازی Rage 2 رونمایی کرد

امروز Bethesda به فاصله چند روز مانده به عرضه بازی Rage 2 از محتویات پس از عرضه بازی که در طول چندین ماه عرضه خواهند شد، رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، ساعاتی پیش id Software و Avalanche Studios از برنامه‌ها و محتویاتی که قصد دارند پس از عرض Rage 2 به بازی اضافه کنند، پرده برداشتند. یک هفته پس از انتشار بازی،‌ چالش‌های اضافی، اسکین‌های جدید برای اسلحه‌ها و رویدادهای جهانی جدید به Rage 2 اضافه خواهند شد.

از ابتدای ماه ژوئن نیز، بیشتر آپدیت‌ها ساده خواهند بود و بیشتر شامل چالش‌ها، اسکین‌ها کدهای تقلب و یک رویداد جهانی دیگر می‌شوند. این روند در ماه جولای نیز تکرار خواهد شد و تنها تفاوت آن رویداد عرضه شده خواهد بود.

اما با فرارسیدن ماه آگوست، اوضاع کمی فرق می‌کند. مهم‌تر از همه این است که در ماه آگوست اولین افزونه بزرگ بازی با نام Rise of Ghosts که شامل دشمنان، اسلحه‌ها مناطق و توانایی‌های جدید بوده، منتشر خواهد شد. برخلاف دیگر محتویات که تا اینجا به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گرفتند، Rise of Ghosts رایگان نخواهد بود و برای بازی‌کردن آن باید پول پرداخت کنید.

در آخر نیز در پاییز، موجی جدید از محتویات پولی و رایگان به Rage 2 خواهند آمد. تاریخ دقیق عرضه این محتویات مشخص نشده ولی به گفته Bethesda تا قبل از اتمام سال 2019 شاهد عرضه دومین افزونه‌ی بزرگ و پولی بازی که در قیاس با Rise of Ghosts محتویات بیشتری دارد، خواهیم بود. در کل به نظر می‌رسد Bethesda برای پس انتشار Rage 2 برنامه‌های خوبی دارد و قصد ندارد بازی را به این زودی‌ها رها کند.

در زیر می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی عجیب و جالب بازی را که چند روز پیش منتشر شد، مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Rage 2 در تاریخ 24 اردیبهشت برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.