در Ghost Recon Breakpoint همراه هوش مصنوعی نخواهید داشت

در Ghost Recon Breakpoint همراه هوش مصنوعی نخواهید داشت

یکی از ویژگی‌های Ghost Recon Wildlands همراهانی بودند که در صورت تجربه بازی به صورت آنلاین می‌توانستند توسط بازیکنان واقعی کنترل شوند و در صورت تجربه آفلاین نیز، هوش مصنوعی آنها را کنترل می‌کرد. اما اگر قصد دارید که قسمت جدید این سری بازی تحت عنوان Ghost Recon Breakpoint، که دیشب معرفی شد، را به صورت تک‌نفره تجربه کنید، به تایید Ubisoft دیگر هیچ هم تیمی هوش مصنوعی‌ای شما را حمایت نخواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN،در عوض شخصیت شما در Breakpoint یک پهپاد اختیار دارد که ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و به شما در هدف‌گیری و شلیک‌های همزمان کمک خواهد کرد. دلیل این تغییر نیز ماهیت اصلی و هدف Ghost Recon Breakpoint است. این بازی شما را در نقش تک سربازی قرار می‌دهد که در منطقه دشمن سقوط کرده و هیچ ارتباطی با دنیای خارج و مرکز فرماندهی خود ندارد.

مدیر روابط عمومی Breakpoint خانم لورا کردری در مورد تصمیم تیم سازنده برای حذف هم تیمی‌های هوش مصنوعی گفت: "دلایل متعددی پشت این تصمیم است. اول اینکه ما گزینه حذف همراه هوش مصنوعی را در Wildlands قرار دادیم و بازیکنان نیز از تجربه کامل بازی به صورت تک نفره و تنها بسیار استقبال کردند."

"دوما، در داستان Breakpoint شما در پشت خطوط دشمن تک و تنها هستید، بنابراین ما واقعا می‌خواهیم که بازیکنان با همه وجود در این فانتزی غرق شوند. اما در عین حال، مکانیک‌هایی را تعبیه کرده‌ایم که بازی هم به صورت تک نفره و هم در حالت همکاری کاملا قابل بازی باشد. آنهایی که می‌خواهند تجربه تک نفره داشته باشند به خواسته خود خواهند رسید و بازیکنانی که به دنبال تجربه یک همکاری چهار نفره هستند نیز همچنین. هدف ما این است که بیشترین تنوع ممکن را عرضه کنیم."

در تجربه Breakpoint در حالت همکاری آنلاین شما سه همراه انسان خواهید داشت، در ادامه از رهبر تیم تست بازی آقای سباستین لپرستر در مورد منطق این امکان در داستان بازی پرسیدیم.

"در ابتدای داستان شما در یکی از چهار هلی کوپتری قرار دارید که وارد جزیره Auroa می‌شوند. پس از سقوط این چهار هلی کوپتر این احتمال وجود دارد که تعداد بیشتری از همراهان شما زنده مانده باشند."

با این توضیحات می‌توان گفت که تجربه Ghost Recon Breakpoint به صورت تک نفره در اولویت قرار دارد و این بازی جدید Ubisoft تجربه‌ای داستان محور و تک نفره است.

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint در تاریخ 4 اکتبر 2019 (جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۸) برای سه پلتفرم PlayStation 4 ،PC و Xbox One عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟