تاریخ برگزاری رویداد و دایرکت ویژه Nintendo برای E3 2019 مشخص شد

تاریخ برگزاری رویداد و دایرکت ویژه Nintendo برای E3 2019 مشخص شد

دقایقی پیش شرکت Nintendo از برنامه‌های خود برای E3 2019 که همانند همیشه شامل چندین مسابقه و تورنومنت و هم‌چنین یک دایرکت ویژه است، رونمایی کرد. این Nintendo Direct شامل صحبت‌هایی در رابطه با برنامه‌های Nintendo برای ادامه سال 2019 خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، کنفرانس دایرکت Nintendo در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد، ساعت 20:30 به وقت تهران) برگزار شده و بعد از آن Nintendo با 3 روز استریم محتوا و مصاحبه با توسعه‌دهندگان درمورد بازی‌های‌ی که در طول دایرکت معرفی شده‌اند، فعالیت خود در E3 را تمام خواهد کرد.

البته قبل از تمامی این‌ها، Nintendo ‌در آخر هفته منتهی به E3 دو تورنومنت مرتبط با بازی برگزار خواهد کرد. اولین تورنومنت پیرامون مسابقات جهانی Spaltoon 2 و دیگری برروی مسابقات قهرمانی Super Smash Bros. Ultimate تمرکز خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست چه بازی‌هایی در دایرکت امسال حاضر خواهند بود ولی تقریبا حضور عناوینی نظیر Pokemon Sword and Shield و Animal Crossing Switch قطعی است. هم‌چنین احتمال نمایش‌دادن بازی‌های Super Mario Maker 2 و Fire Emblem: Three Houses نیز وجود دارد. اما با توجه به گزارشات، احتمال حضور Metroid Prime 4 در E3 امسال پایین است چرا که به نظر می‌رسد از اوایل امسال روند توسعه بازی مجددا و از نو آغاز شده است.

نظر شما چیست؟ آیا شاهد نمایشی خوب از Nintendo خواهیم بود؟ شما دوست دارید چه بازی‌هایی در E3 نمایش داشته باشند؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.