تماشا کنید: از بازسازی بازی Final Fantasy VII مجددا رونمایی شد

Final Fantasy VII

بازسازی بازی Final Fantasy VII مشکلات زیادی را در مراحل توسعه خود برای مدتی طولانی پشت سر گذاشت اما اکنون بالاخره به دنیای واقعی بازگشته است. به گزارش پردیس گیم، شرکت Square Enix در قسمت دوم State of Play تیزری کوتاه از این عنوان را برای رونمایی دوباره از آن به اشتراک گذاشت و وعده جزئیات بیشتر برای E3 را داد. بازی بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

بازسازی Final Fantasy VII ابتدا در E3 2015 معرفی شد اما طولی نکشید که مشکلات مرموزی آن را گرفتار خود کردند و به همین علت Square Enix توسعه آن را از دست استودیوی ترد پارتی CyberConnect2 در سال 2017 خارج نمود تا مراحل توسعه این عنوان را به‌صورت داخلی پیگیری کند. حال، این بازی دوباره به عنوان یک اکشن نقش‌آفرینی به وضعیت سبز بازگشته است.

Square قبلا اعلام کرده بود بازسازی Final Fantasy VII به‌صورت قسمت‌های جداگانه منتشر خواهد شد و براساس این تریلر که از بخش‌های مختلف فصل اول این بازی در Midgar تهیه شده، هنوز هم احتمال قسمتی بودن آن وجود دارد. با تماشای این تریلر می‌توان فهمید این عنوان فراتر از یک بازسازی است و شاهد توانایی‌های جدید و نا آشنایی برای شخصیت‌ها هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر آن را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه