جورج آر.آر. مارتین: 3 جانشین برای Game of Thrones در دست ساخت قرار دارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، جورج آر.آر مارتین، نویسنده سری کتاب‌های نغمه‌ای از آتش و یخ، رمانی که سریال Game of Thrones بر اساس آن شکل گرفته است، اعلام کرد، چندین سریال مختلف در دست توسعه قرار دارند که در دنیای خلق شده توسط او روایت خواهند شد. در ابتدا برخی از برنامه‌ها اعلام شدند اما مدتی نگذشت که خبر لغو شدن آن‌ها را از سوی HBO شندیم، حال در اعلامیه‌ای جدید، مارتین به طرفداران اطمینان می‌دهد که حداقل 3 سریال مرتبط با کتاب‌ها و دنیای خلق شده توسط او به خوبی پیش می‌روند.

او در این باره گفت:

"ما 5 جانشین برای سریال GAME OF THRONES با همکاری HBO در دست توسعه داشتیم(دوست ندارم برای آن‌ها از اصطلاح اسپین-آف استفاده کنم) و در حال حاضر 3 عدد از آن‌ها به خوبی پیش می‌روند. در اواخر امسال کار فیلمبرداری یکی از آن‌ها که نباید آن را THE LONG NIGHT بنامم آغاز خواهد شد در حالی که 2 سریال دیگر در مرحله فیلمنامه نویسی قرار دارند که البته پیشرفت خوبی دارند و به هدف نزدیک هستند. آن‌ها در چه مورد هستند؟ نمی‌توانم جواب را به شما بگویم اما شاید بهتر باشد یک نسخه آخرین رمان من یعنی FIRE & BLOOD را بخوانید و شروع به تئوری‌سازی کنید."

همانطور که می‌دانید، مارتین در مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کرده بود، رمان Fire & Blood به خاندان تارگارین می‌پردازد و ابهاماتی که در مورد آن‌ها در ذهن طرفداران وجود دارد را حل خواهد کرد. اولین قسمت این رمان در نوامبر 2018(آبان) عرضه شد و بخش عظیمی از قسمت دوم آن نوشته شده و به زودی تکمیل و منتشر خواهد شد. بر اساس صحبت‌های مارتین در مصاحبه جدید خود، احتمالا یکی از سریال‌های در دست توسعه برخی وقایع کتاب جدید او یعنی Fire & Blood را پوشش خواهد داد.

در حال حاضر سریالی که طبق گفته مارتین نباید آن را The Long Night بنامیم، نزدیک‌ترین چیزی است که پس از Game of Thrones دریافت خواهیم کرد چرا که مراحل فیلمبرداری آن اواخر امسال آغاز خواهد شد اما سایر سریال‌های برنامه‌ریزی شدن همچنان در بخش فیلمنامه نویسی و اصلاح قرار دارند. این سریال در دوره قهرمانان(Age of Heroes) روایت می‌‎شود، زمانی که برای اولین بار خاندان‌های معروف Game of Thrones پایه‌گذاری شدند. SJ Clarkson وظیفه کارگردانی قسمت اول را بر عهده دارد.

قبلاََ نویسنده Game of Thrones، "برایان کاگمن"، تایید کرده بود که مدتی را مشغول نویسندگی یکی از سریال‌های جانشین بوده است اما آن در حال حاضر پروژه تعطیل شده است.

از طرفی چندی پیش رئیس بخش برنامه‌ریزی HBO، "کیسی بلویز"، اعلام کرده بود، تا زمانی که کار تولید یکی از اسپین-آف‌ها به پایان نرسد، ساخت اسپین-آف دیگر را آغاز نخواهند کرد.

نظر شما در این باره چیست؟