خالق مجموعه‌های God of War و Twisted Metal در حال ساخت عنوانی تک‌نفره در سبک وحشت می‌باشد

خالق مجموعه‌های God of War و Twisted Metal در حال ساخت عنوانی تک‌نفره در سبک وحشت می‌باشد

در ماه نوامبر بود که آقای "دیوید جفی" خالق مجموعه‌های God of War و Twisted Metal اعلام کرد که احتمالا، دیگر هیچ وقت یک بازی ویدئویی نخواهد ساخت. همانطور که می‌دانید، استودیوی جفی(The Barlet Jones Supernatural Detective Agency) به دلیل عملکرد بسیار ضعیف شوتر سوم شخص خود یعنی Drawn to Death بسته شد. در آن زمان، جفی تصمیم گرفت تا مدت زمانی را به استراحت پرداخته و از توسعه‌ی بازی‌های ویدئویی فاصله بگیرد و در این مورد گفت:"اینکه یک بازی ویدئویی دیگر خواهم ساخت یا نه را خودم هم نمی‌دانم. در حال حاضر، هیچ گونه برنامه‌ای نداشته و هیچ گونه انگیزه‌ای نیز برای ساخت یک بازی ویدئویی ندارم. فکر می‌کنم که اگر قرار بود تا عنوان دیگری بسازم، تصور ساخت آن با مواردی که در گذشته انجام داده‌ام، سخت‌تر می‌باشد. اگر به کاری که Sony در حال انجام آن است توجه کنید، متوجه می‌شوید که بسیار شگفت‌انگیز می‌باشد. هم‌اکنون، درگیر و شیفته‌ی Spider-Man هستم… اما چیزهایی که آن‌ها در این روزها می‌سازند، بسیار متفاوت از افکار من است." در مصاحبه‌ای دیگر با Moriarty، او گفت که اگر قرار باشد روزی به توسعه‌ی بازی‌های ویدئویی بازگردد، ترجیح می‌دهد تا بر روی عنوانی مستقل(Indie) کار کند و دیگر علاقه‌‌ای به ساخت یک بازی AAA ندارد.

با تمام این‌ها، حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، دیوید جفی از طریق پستی بر روی شبکه‌ی توئیتر اعلام کرده است که به حرفه‌ی توسعه‌ی بازی‌های ویدئویی بازگشته و بر روی ساخت عنوانی کوچک و داستان محور تمرکز کرده است. به طور دقیق‌تر، جفی در حال کار بر روی پروژه‌ای ترسناک و تک‌نفره بوده که تلاش خواهد کرد تا چیز جدید و متفاوتی را در داستانگویی درون بازی، جای دهد:

"این روزها در حال طراحی و نوشتن چیز جدیدی می‌باشم. یک بازی ویدئویی تک نفره در سبک وحشت که تلاش می‌کند تا چیز جدیدی را به داستانگویی درون بازی، اضافه کند و من شیفته‌ی این پروژه شده‌ام. تاکنون، به هیچ کسی، پروژه‌ی جدید خودم را نشان نداده‌ام، بنابراین هنوز هیچگونه سرمایه‌گذاری یا ناشری نیز برای آن انتخاب نشده است. هنگامی که آن را به دنیا نشان دهم، ممکن است همه از آن متنفر شوند و هیچ کس نخواهد آن را تجربه و یا بر روی آن سرمایه‌گذاری کند. یا ممکن است تبدیل به عنوانی شگفت‌انگیز شود. در این برهه‌ی زمانی، نمی‌دانم که کدام یک از این دو حالت، رقم خواهد خورد. روزهایی که با این ندانستن سپری می‌شوند، به شدت ترسناک و استرس‌زا هستند. من خودم را یک حرفه‌ای می‌دانم و بنابراین، از این ترس و استرس عبور کرده و به راهم ادامه خواهم داد. من می‌خواستم این موارد را به اشتراک بگذارم، فارغ از سطح توقعات بازیکنان. زمان‌هایی وجود دارند که این مرحله، ترسناک است اما همزمان، خوش هم می‌گذرد!"

متاسفانه، جفی مشخص نکرد که دز چه زمانی، درباره‌ی جدیدترین پروژه‌اش، جزئیات بیشتری به اشتراک خواهد گذاشت.