Retro Studios برای توسعه Metroid Prime 4 نیرو استخدام می‌کند

داستان Metroid Prime 4 کمی عجیب و پر فراز و نشیب است. بازی در ابتدا در مراسم E3 2017 رونمایی شد و پس از آن برای دو سال کامل خبری از آن نشنیدیم و سرانجام اطلاعاتی در رابطه با تصمیم ریبوت کردن بازی را منتشر شد. مدتی پیش نیز جزئیاتی اعلام شد که طرفداران را شوکه کرد، طبق این گزارش و تایید از سوی Nintendo، مراحل توسعه این عنوان به طور کامل متوقف شد و ساخت آن به استودیو اصلی آن یعنی Retro Studios محول شد که البته شامل اکثر اعضای قدیمی از این استودیو نمی‌شود. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، تیم توسعه بازی به دنبال جذب نیروی بیشتر می‌باشد.

باید بگویم که Retro استودیو‌ای است که در سال 2002 مسئول آوردن Metroid به Gamecube بود و تحولات عظیمی را برای این فرنچایز به ارمغان آورد. پس از آن نیز این استودیو دو ادامه را برای بازی خود منتشر کرد که توانست نظر بازیکنان را به خود جلب کند. حال آن‌ها از طریق اکانت رسمی خود در توییتر اعلام کردند که تیم Metroid Prime 4 به سازندگان جدیدی نیاز دارد.

Metroid Prime 4 برای Nintendo Switch رونمایی شد و در حال حاضر تاریخ عرضه ندارد، از آنجایی که مراحل ساخت از سر گرفته شده است بنابراین به این زودی‌ها نباید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟