فیل اسپنسر: استودیوهای جدید Xbox در رویداد E3 بازی‌هایی را نشان خواهند داد که هیچ کس تاکنون ندیده است!

استودیوهای جدید Xbox در رویداد E3 مواردی را نشان خواهند داد که هیچ کس تاکنون ندیده است

همانطور که می‌دانید، کمپانی Microsoft استودیوهای زیادی را طی مدت اخیر برای توسعه‌ی عناوین انحصاری، خریداری کرده است؛ هر چند که تاکنون، هیچ گونه نمایش یا اطلاعاتی از پروژه‌‌های در دست ساخت آن‌ها منتشر نشده است. حال، Microsoft وعده داده است که این اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد؛ تاییدیه‌ی آن را می‌توان ار جملات رئیس بخش Xbox یعنی "فیل اسپنسر" برداشت کرد. صحبت‌های کامل اسپنسر در برنامه‌ی Inside Xbox را به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot در زیر مشاهده می‌کنید:

"استودیوهای جدید ما چیزهایی را برای نشان دادند خواهند داشت. مواردی که بسیار شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده بوده؛ مواردی که تاکنون هیچ کس شبیه به آن‌ها را ندیده است. فکر می‌کنم که داشتن این تیم‌ها که امسال در E3 حاضر خواهند بود و شروع به نشان دادن پروژه‌هایی که برای ما ساخته‌اند می‌کنند، بسیار جالب خواهد بود."

هم‌چنین، اسپنسر اشاره کد که استودیوی Obsidian از استیج Microsoft برای نشان موارد بیشتری از Outer Worlds استفاده خواهد کرد. این نقش‌آفرینی علمی تخیلی در انحصار Xbox نبوده و کمپانی Private Division ناشر آن می‌باشد؛ ولی غول تکنولوژی به آن‌ها اجازه‌ی نمایش بازی خود را داده است. البته، اسپنسر گفته است که به نتیجه رسیدن و زمان رونمایی از بازی‌های تمام استودیوهای خریداری شده، زمان بیشتری خواهد برد.

"شروع به کار کردن با این استودیوها بسیار خوب بوده است. آن‌ها درگیر ساخت عناوین خود شده و من فکر می‌کنم که رویداد E3 چه موضوع مهمی برای یک پلتفرم است و می‌توانم آن‌ها را بببینم که هیجان زده شده‌اند. سال‌ها زمان خواهد برد تا آن‌‌ها مانند سایر تیم‌ها به طور کامل ادغام شوند، زیرا تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلفی از چرخه‌ی توسعه می‌باشند."

باید دید که منظور دقیق فیل اسپنسر از مواردی که تا کنون هیچ کس مشاهده نکرده است، چه چیزی می‌باشد. یکی از استودیوهایی که همه منتظر رونمایی از بازیِ جدید آن هستند، Ninja Theory است که پیش از این، Hellblade: Senua's Sacrifice را توسعه داده بودند. کنفرانس مطبوعاتی Microsoft در تاریخ 9 ژوئن (20 خرداد ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران) برگزار می‌شود. از اخبار مربوط می‌توان مایکروسافت از نسخه‌ی تمام دیجیتالی بدون دیسک درایو XBOX ONE S رونمایی کرد را نام برد.