گزارش: شرکت اپل بیش از 500 میلیون دلار صرف حمایت و توسعه محتوای انحصاری برای Apple Arcade خواهد کرد

ما در حال حاضر می‌دانیم شرکت اپل برای معرفی سرویس جدید خود، Apple Arcade، برنامه‌ریزی می‌کند. این سرویس شامل بازی‌های منتخب موبایل می‌شود که بدون تبلیغات درون‌برنامه‌ای در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارشاتی جدید از سوی Financial Times، شرکت اپل بیش از 500 میلیون دلار هزینه صرف بدست آوردن بازی‌ها و محتویات انحصاری برای این سرویس خواهد کرد.

بخش "محتویات انحصاری" جذاب به نظر می‌رسد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، شرکت اپل بودجه بازی‌های در نظر گرفته شده را در قبال عرضه نشدن بر روی اندروید یا هر سرویس دیگری تامین خواهد کرد. با این وجود، به نظر می‌رسد سازندگان این بازی‌ها اجازه دارند پس از چند ماه بازی خود را بر روی PC یا هر کنسول دیگری مانند PS4 و Switch عرضه کنند.

مشخص است که تک تک بازی‌های سرویس Apple Arcade انحصاری نخواهند بود. در هر صورت در مورد محتویات در دست توسعه و راهی که اپل در صنعت بازی‌های ویدیویی در پیش خواهد گرفت، کنجکاو هستیم. همچنین آیا افرادی که طرفدار بازی‌های موبایل هستند به "محتویات انحصاری" اهمیت می‌دهند و سرویس Apple Arcade برای آن‌ها جذابیت خواهد داشت؟

نظر شما در این مورد چیست؟