رکوردشکنی فصل هشتم سریال Game of Thrones: چند نفر قسمت اول را تماشا کرده‌اند؟

رکوردشکنی فصل هشتم سریال Game of Thrones: چند نفر قسمت اول را تماشا کرده‌اند؟

فصل هشتم و پایانی سریال محبوب و پرسروصدای Game of Thrones یکی از بزرگ‌ترین و موردانتظارترین فصل‌ها در تاریخ سریال‌های تلوزیونی است و از همین رو تعجبی ندارد که عده‌ی بسیاری نخستین قسمت از فصل پایانی آن را تماشا کنند. ولی دقیقا چند نفر قسمت اول را تماشا کرده‌اند؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، شبکه HBO به تازگی اعلام کرده که قسمت اول نزدیک به 17.4 میلیون بیننده داشته که 1 میلیون بیشتر از 16.5 میلیون بیننده قسمت اول فصل 7 بوده و رکوردی جدید برای این سریال محسوب می‌شود.

بنابر گزارش Hollywood Reporter، نزدیک به 11.8 میلیون نفر از طریق تلوزیون و بقیه نیز از طریق پلتفرم دیجیتالی و استریم HBO Now به تماشای قسمت "Winterfell" نشسته‌اند. تعداد بیننده‌های هر قسمت بدون شک افزایش بسیار بیشتری خواهد داشت چرا که در چند روز آینده افراد بیشتری که در روز اول موفق به تماشای سریال نشده‌اند، آن را مشاهده خواهند کرد.

به نظر می‌رسد بازگشت Game of Thrones به دیگر سریال‌های HBO نیز کمک کرده چرا که دیگر سریال‌های یکشنبه شب‌های این شبکه یعنی Barry و Veep نیز به ترتیب با داشتن 2.2 و 1.5 میلیون بیننده بیشترین مخاطب خود در یک سال گذشته را تجربه کرده‌اند.

آیا شما قسمت اول از فصل هشتم این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.