معرفی سرویس سرگرمی دوباز

معرفی سرویس سرگرمی دوباز

امکان باخت صفر!

برای دریافت در گوشی های اندروید کلیک کنید.

امروز بنا بر شرایط و موقعیت بغرنج اقتصادی بازار تولیدات نرم افزاری در ایران بیشتر به سمت تولید سامانه‎های ارزش افزوده (همان‎هایی که روزانه از شارژ گوشی شما کسر می‎کنند) و در عین حال بی‎کیفیت گرایش عجیبی پیدا کرده است.

در این شرایط اما دیدن یک برنامه که هم امکانات این سامانه‎ها را با بالاترین کیفیت ممکن اراده می‎دهد و هم دستش در جیب مشترکین بی‎نوا نیست دست کمی از یک معجزه ندارد (باور کنید به عنوان یکی از فعالین در این حوزه بی هیچ صورتی اغراق نمی‎کنم.)

سرویس سرگرمی دوباز یک امکان برد برد برای کاربران کارکشته بازی‎های موبایلی است. برد نخست از این جهت که استفاده از دوباز به همراه تمامی امکانات‎ و بازی‎های متنوع آن به صورت کاملا رایگان بوده و برد بعدی از این جهت که با شرکت در مسابقه‎های رقابتی دوباز (که آن هم کاملا رایگان است) شما در هر صورت اگر جزو 100 نفر بالا جدول رده‎بندی آن باشید برنده یک مبلغ وجه نقدی خواهید شد.

میزان جوایز دوباز بنا بر تازه کار بودن سرویس بالطبع آن قدری دندان‎گیر نیست که بشود با آن دنیا را تغییر داد، اما بنا به وعده‎های سازندگان با رشد سامانه قطعا شاهد افزایش چشمگیر جوایز و درآمد کاربران نیز خواهیم بود.

برای دریافت در گوشی های اندروید کلیک کنید.

دوباز به صورت کلی از 2 بخش بازی‎ها و مسابقه‎های رقابتی تشکیل شده، در بخش بازی‎ها همان‎طور که از نامش پیداست شما می‎توانید به صورت آزاد به تجربه تمامی بازی‎های قرار گرفته بر روی سامانه (که از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار هستند) بدون نیاز به هرگونه نصب اضافه بپردازید. در بخش مسابقه اما انتخاب شما محدود به گزینه‎های قرار گرفته توسط کارفرمای بازیست. هر مسابقه در یک مدت زمان محدود (فعلا 3 روز) برگزار شده و کابران با ثبت رکوردهای خود در آن می‎توانند برای کسب جوایز بزرگ مسابقه با یکدیگر به رقابت بپردازند. بعد از اتمام هر مسابقه هم بنا بر رتبه کاربران در جدول رده‎بندی بازی جوایز به حساب‎های کاربری واریز می‎شود.

برای دریافت جوایز هم دو راه پیش روی شماست، یا صبر کنید میزان وجه شما به یک حدنصاب 10000 تومانی رسیده و سپس به حساب بانکی‎تان منتقل شود، یا اینکه بلافاصه آن را تبدیل به اعتبار مستقیم برای خط‎های اعتباری تلفن خود کنید.

تا اینجا همه چیز شاید آنچنان چشمگیر به نظر نیاید، اما نکته مثبت و شاید برگ برنده دوباز از نظر نگارنده کیفیت و طراحی خوب و فراتر از حد انتظار اپلیکیشن این سامانه است. استفاده از UI و UX اختصاصی و Native بودن سبب شده تجربه کار کردن با دوباز یک سر و گردن از دیگر اپلیکیشن‌های ایرانی موجود در بازار فراتر بوده و بابت امکانات تعبیه شده در آن باید به سازندگان جوان این برنامه بیشترین حد اعتبار را داد.

کلام آخر اینکه اگر از تلکه شدن توسط سامانه‎های ارزش افزوده عاصی شده‎اید و همزمان از بازی کردن و رقابت با یک خیلی عظیم کاربر لذت می‎برید سرویس دوباز، با جوایز نفیس، طراحی و پیاده‎سازی فراتر از استانداردش یک تجربه برد برد برای شماست.

برای دریافت در گوشی های اندروید کلیک کنید.