حجم بازی Mortal Kombat 11 بر روی Nintendo Switch مشخص شد

Mortal Kombat 11

با آغاز پیش‌فروش نسخه دیجیتالی بازی Mortal Kombat 11 در Nintendo Switch eShop، میزان حجم این بازی بر روی کنسول Switch مشخص شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers حجم نسخه دیجیتالی بازی Mortal Kombat 11 بر روی این پلتفرم 22.5 گیگابایت است. علاوه‌بر این 13 بسته الحاقی نیز برای نسخه پریمیوم بازی لیست شده است. همچنین یکی از کاربران توئیتر با جست و جوی‌های خود متوجه شده است که دارندگان نسخه فیزیکی Mortal Kombat 11 احتمالا باید به‌روزرسانی روز اول بازی را نیز دانلود کنند. این کاربر همچنین اعلام کرده است که حجم نسخه فیزیکی بازی 6.5 گیگابایت است. بنابراین کاربران برای تجربه بازی در روز اول احتمالا به 15.9 گیگابایت فضا احتیاج خواهند داشت. این اولین باری نیست که عناوین Third Party برای اجرا بر روی Switch به آپدیت‌های حجیم روز اول احتیاج پیدا می‌کنند. این اتفاق پیش از این برای بازی NBA2k18 نیز رخ داده بود.

علاوه‌ بر 13 DLC ذکر شده که در فروشگاه Switch لیست شده اند استودیو NetherRealm همچنین در دسترس قرار گرفتن 6 بسته الحاقی شخصیت‌های بازی در کنار 7 پوسته و 7 سری تجهیزات در DLC های دیگر را تایید کرده است. نسخه پریمیوم بازی در حال حاضر در فروشگاه الکترونیکی Nintendo با قیمت 99.99 دلار قابل پیش خرید است.

همانطور که می‌دانید تنها دو هفته تا عرضه Mortal Kombat 11 باقی مانده است و بازی در 23 آوریل (3 اردیبهشت) بر روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One، PC و Switch در دسترس قرار خواهد گرفت.