بخش‌هایی از سریال The Witcher در حال فیلم‌برداری در کشور لهستان است

The witcher

فیلمبرداری سریال The Witcher در کشور مجارستان و جزایر لاپالما اسپانیا در حال انجام است. علاوه بر این دو منطقه به نظر می‌رسد که در حال حاضر قسمتی از فیلمبرداری سریال در کشور لهستان انجام می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook اگرچه محل دقیق فیلم‌برداری مشخص نیست اما احتمالا گروه فیلم برداری دهکده رابسطین در جنوب لهستان را به عنوان لوکیشن انتخاب خواهند کرد. قلعه مخروبه‌ای که در این دهکده قرار دارد می‌تواند به عنوان Kaer Morhen (محل آموزش جادوگران در بازی) در فیلم نشان داده شود.

همانطور که می‌دانید سری Witcher پیش از آنکه به عنوان یک بازی شاخص در دنیا شناخته شود، یکی از معروف‌ترین سری رمان‌های کشور لهستان بود. رمانی به نویسندگی آندره ساپکوسکی که اولین کتاب از آن در سال 1993 منتشر شد. با توجه به محبوبیت بالای این مجموعه در لهستان در ادامه احتمالا تعداد بیشتری از بازیگران این سریال مشخص می‌شوند. همانطور که می‌دانید در حال حاضر فقط حضور آنیا چالوترا (ینفر) و هنری کویل (گرالت) در سریال تایید شده است. موضوعی که در حال حاضر مشخص نیست این است که آیا از این قلعه فقط به عنوان پس زمینه فیلم‌برداری استفاده می‌شود و یا اینکه در داخل آن هم صحنه‌های سریال فیلم‌برداری خواهند شد؟ برای جلوگیری از ورود عموم به منطقه فیلم‌برداری می توان فرض کرد که احتمال فیبم‌برداری در محوطه بسته بیشتر است.

در حال حاضر Netflix تاریخ دقیقی برای انتشار سریال و یا حتی انتشار اولین تریلر از آن مشخص نکرده است. تنها چیزی که مشخص است این است که سریال در سال 2019 پخش خواهد شد.