مدیر‌عامل Ubisoft درباره دلایل تاخیر در انتشار قسمت بعدی سری بازی‌های Splinter Cell صحبت کرد

Splinter Cell

ایو گیلموت، مدیر عامل شرکت Ubisoft درباره دلایل تاخیر در انتشار قسمت بعدی سری بازی‌های Splinter Cell صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، پنج سال از انتشار بازی Splinter Cell: Blacklist می‌گذرد و بسیاری از طرفداران این مجموعه در انتظار عرضه قسمت بعدی ماجراجویی‌های سم فیشر هستند. گیلموت در مصاحبه‌ اخیر خود با IGN درباره انتظار طرفداران و تاخیر در انتشار بازی صحبت کرده است:

" زمانی که می‌خواهید یک بازی را بسازید باید مطمئن شوید که محصول نهایی شما به اندازه کافی با چیزی که پیش از این ساخته بودید متفاوت است. زمانی که ما آخرین بازی از سری Splinter Cell را ساختیم بسیاری از طرفداران به ما می‌گفتند که "این قسمت را تغییر ندهید، این کار را بکنید، این کار را نکنید" و با مطرح کردن این موضوعات به ما فشار وارد می‌کردند. این موضوع منجر به نگرانی بیشتر برخی از اعضای تیم در هنگام کار بر روی بازی می‌ شود. در حال حاضر برخی از اعضا بر روی این برند کار می‌کنند اما نمی‌توانم بیشتر از این چیزی به شما بگویم.

با توجه به موفقیت بازی‌های Assassin's Creed و برند‌های دیگر، طرفداران از ما می‌خواهند که بیشتر بر روی این برندها کار کنیم بنابراین ما باید آن چیزی را که آنها دوست دارند را دنبال کنیم."

همانطور که می‌دانید در حال حاضر کلینت هاکینگ، طراح بازی Splinter Cell به استودیو Ubisoft بازگشته است و بر روی یک پروژه معرفی نشده کار می‌کند. پروژه‌ای می‌تواند قسمت بعدی سری بازی‌های Splinter Cell باشد. اگر Ubisoft بخواهد جدیدترین قسمت از این بازی را معرفی کند احتمالا این کار را در E3 سال جاری انجام می‌دهد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست.