Skybound تولید دو اپیزود پایانی The Walking Dead را با فقط پنج نفر آغاز کرد

Skybound تولید دو اپیزود پایانی The Walking Dead را با فقط پنج نفر آغاز کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، کنت مادل ( Kent Mudle) از کارگردان‌های سابق استودیوی Telltale و لن هاو رئیس استودیوی Skybound Games مصاحبه‌ای را با Gamespot در مورد روند ساخت فصل پایانی The Walking Dead بعد از تعطیل شدن استودیوی Telltale انجام دادند. هنگامی که در سال گذشته خبر تعطیلی Telltale منتشر شد، تنها یکی از چهار اپیزود فصل آخر عرضه شده بود و اپیزود دوم نیز پیش از بسته شدن کامل این استودیو منتشر شد و اپیزودهای بعدی بازی نیز در مراحل اولیه‌ی پیش تولید قرار داشتند.

در همین راستا نیز با وجود این که استودیوی Skybound Games تنها پنج نفر را برای این کار در اختیار داشت، به هر ترتیبی که بود برای تکمیل و عرضه‌ی دو اپیزود پایانی وارد کار شد. رئیس این استودیو در این رابطه گفت: "کمتر از یک سال می‌شد که ما در کنار یکدیگر مشغول به کار بودیم و استودیو هنوز در مراحل اولیه‌ی خود به سر می‌برد." وی همچنین در ادامه‌ی سخنان خود به اهمیت جذب کارکنان سابق Telltale اشاره کرد و عنوان کرد که آن‌ها با جذب این افراد توانستند حداقل 40 نفر از کسانی که کار خود را به تازگی از دست داده بودند را صاحب شغل موقتی بکنند. در واقع آن‌ها برگشتند تا کار نیمه تمام خود را به پایان برسانند. " این افراد پس از این که شغل خود را از دست دادند، در موقعیت سختی قرار داشتند- می‌توانید شرایط آن‌ها را تصور کنید؟ خوشبختانه ما توانستیم خیلی سریع یه کار مثبتی را در این رمینه انجام دهیم. من از مدیریت Telltale که با تصمیمات و اقداماتش باعث شد تا چنین اتفاقاتی بیفتد بسیار تشکر می‌کنم."

در بخش دیگری از این مصاحبه نیز مادل به اهمیت این که آن‌ها توانستد بازی را به پایان برسانند صحبت کرد. "چهارمین اپیزود بازی من را بسیار احساساتی کرد. حقیقتا بسیاری از این سختی‌هایی که را در پایان تولید این بازی کشیدم، دوست دارم و این سختی‌ها را نیز فراموش نمی‌کنم. دلیل این امر هم مربوط به کسانی می‌شود که کار کردن با آن‌ها را دوست داشتم . در کنار همین افراد این کار را به اتمام رساندم. من به تمام کارهایی که به همراه تمام اعضای استودیو انجام دادیم افتخار می‌کنم. ما همه دوباره کنار هم جمع شدیم تا این بازی زیبا را به پایان برسانیم و نتیجه‌ی سالها تلاش یکدیگر را به نتیجه برسانیم. حال جدا شدن از این گروه برای من سخت و ناراحت کننده است و تنها خوشحالی من این است که حداقل این فرصت را پیدا کردم تا این بازی را به پایان برسانم"

به تازگی آخرین اپیزود از فصل پایانی The Walking Dead عرضه شده و در کنار سه اپیزود دیگر این فصل هم اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One و Switch در دسترس است.