کارگردان God of War پیشنهاد کراس-اور با Assassin’s Creed با تم وایکینگ‌ها را می‌دهد

اوایل این هفته یک ایستر اِگ جذاب در Tom Clancy's The Division 2 کشف شد که به نظر می‌رسد به نسخه بعدی از سری Assassin's Creed اشاره دارد. تصویر مذکور به این نکته اشاره دارد که در آینده شاهد روایت بازی در مکان و دوره وایکینگ‌ها خواهیم بود. چندی پس از این شایعه، تیم Kotaku که گزارشات آن در اکثر موارد به حقیقت پیوستند نیز چنین موضوعی را تایید و اعلام کرد، بازی بعدی از این سری تم وایکینگ‌ها را دارد و در سال 2020 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. متاسفانه اطلاعات بیشتری منتشر نشد اما Kotaku اعلام کرد، مدت زیادی می‌شود که از چنین موضوعی آگاه است.

از طرفی به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "کوری بارلاگ"، کارگردان عنوان انحصاری تحسین شده PS4 یعنی God of War، بلافاصله پس از گزارش Kotaku، در توییت جدیدی به کراس-اور میان این دو بازی اشاره کرد:

"بوی کراس-اُور به مشامم می‌رسد؟؟؟"

همانطور که حس کردید، این توییت بیشتر جنبه طنز و یا یک پیشنهاد برای ناشران را دارد و به نظر نمی‌رسد در حال حاضر چنین چیزی در دست اقدام باشد. کسی چه می‌داند شاید همین توییت باعث شود اولین همکاری‌ها صورت گیرد چرا که در گذشته کراس-اور‌های مختلف از توییتر شروع شدند.

احتمالاََ بخش سرگرمی سونی با چنین چیزی موافقت نکند اما اگر ایستر‌ اگ یا اشاراتی به God of War در آن بازی دیده شود، متعجب نخواهیم شد.

در هر حال به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها اطلاعاتی بدست بیاوریم چرا که احتمالا بازی برای عرضه در پاییز سال 2020 در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر چون امسال شاهد Assassin's Creed نخواهیم بود، پاییز امسال درها به روی Watch Dogs 3 باز است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا چنین کراس-اوری رخ خواهد داد؟