کاور Borderlands 3 و نسخه‌ی کالکتور آن لیک شد

Borderlands

همانطور که در پردیس گیم پوشش داده شده بود، چندی پیش Borderlands 3 بالاخره در پنل PAX East مخصوص Gearbox Software معرفی شد. از آن روز به بعد یک سری اطلاعات آهسته آهسته شروع به لیک شدن کردند و امروز کاور و نسخه‌ی کالکتور توسط کاربر Wario64 در توئیتر منتشر شد.

به نقل از dualshockers، اولین چیز قابل توجه اینجاست که Gearbox نمی‌توانست شیوه‌ی دیگری پیدا کند تا شخصیت Psycho (که در کاورهای نسخه اول و دوم هم حضور داشت) به سر خود شلیک کند. طرفداران به یاد دارند که رئیس استودیو یعنی رندی پیچ‌فورد (Pitchford) سابقاً به شوخی گفته بود که مجبور شده‌اند بازی را تأخیر بزنند تا کاور آرتیست‌هایشان یک روش سومی برای شلیک کردن به سر خود پیدا کنند. (کاور دو نسخه قبلی را در ادامه مشاهده می‌کنید)

Borderlands 3

در یکی از تصاویر می‌توانیم جزئیات زیادی درباره نسخه‌ی کالکتور بازی ببینیم. اول از همه به نظر جایی برای Sanctuary 3 خواهیم داشت. طرفداران این سری به یاد دارند که Sanctuary پایگاه اصلی در Borderlands 2 بود. در یک از لحظات برجسته‌ی آن بازی، شهر حالت شناور در آمده و توسط Lilith ربوده می‌شود. قرار است در BL3 یک Sanctuary جدید داشته باشیم؟ و کجا را با این نام صدا خواهیم کرد؟ می‌دانیم که Borderlands 3 ما را به دنیاهای دیگر ببرد، پس ممکن است یک Sanctuary دیگر در یکی از همین جهان‌ها داشته باشیم؟

Borderlands 3 Borderlands 3 Borderlands 3

Borderlands 3

با اینکه Wario64 سابقه‌ی محکم و موفقی برای لیک کردن اطلاعات قبل از منتشر شدن رسمی آن‌ها دارد، به نظر Gearbox هنوز نمی‌خواهد چیزی را تأیید کند. درواقع، آن‌ها در پاسخ یک توئیت ارسال کرده‌اند…

Borderlands 3

اوضاع چطور است گیمرهای عزیز؟ تصاویر منتشر شده زیبا به نظر می‌رسند! بهتر است همگی فردا منتظر باشیم و ببینیم آیا این کاورها واقعی است یا خیر…

چیز دیگری که می‌توان با این تصاویر متوجه شد وجود season pass است. البته، اگر به حضور در سال 2019 دقت کنید، بودن season pass اصلاً جای تعجب ندارد. با اینحال، تیم Borderlands همیشه کار پشتیبانی پس از عرضه را به نحو احسنت انجام داده‌اند، پس این سیزن پس احتمالاً به مزاج خیلی‌ها خوش بیاید.

Gearbox امروز ساعت 5:30 عصر، یک livestream دیگر نیز دارد. می‌توانید برای تأیید شدن رسمی این خبر تا زمان پخش این استریم منتظر بمانید.