Sony فروش DRIVECLUB ،DRIVECLUB VR و DRIVECLUB Bikes را متوقف کرده و سرورهای آنلاین این عناوین را از دسترس خارج خواهد کرد

Sony فروش DRIVECLUB ،DRIVECLUB VR و DRIVECLUB Bikes را متوقف کرده و سرورهای آنلاین این عناوین را از دسترس خارج خواهد کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، شرکت Sony امروز تایید کرد که عنوان ریسینگ DRIVECLUB، که در سال 2014 توسط استودیو تعطیل شده Evolution Studios عرضه شد، در تاریخ 31 اوت 2019 (شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۸) از PlayStation Store حذف می‌شود و دیگر امکان خرید آن وجود نخواهد داشت. همچنین سرورهای این بازی انحصاری PlayStation 4 نیز حدودا یک سال دیگر یعنی در تاریخ 21 مارس 2020 (سه‌شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۹) غیر فعال می‌شوند و پس از آن تنها تجربه بخش تک نفره بازی امکان پذیر است.

DRIVECLUB یکی از اولین عناوین انحصاری‌ای بود که برای PlayStation 4 تایید شد. بازی پس از چند تاخیر سرانجام در اکتبر 2014 منتشر شد اما در زمان عرضه در بخش چندنفره از مشکلات بسیاری رنج می‌برد. استودیو Evolution به مرور با اضافه کردن محتوای جدید و بهبود وضعیت کلی بازی، توانست این مشکلات را برطرف کرده و رضایت طرفداران را جلب کند.

"سرورهای آنلاین DRIVECLUB ،DRIVECLUB VR و DRIVECLUB Bikes در تاریخ 31 مارس 2020 (سه‌شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۹) از دسترس خارج شده و در پی آن تمامی امکانات آنلاین بازی (شامل حالت‌های بازی چندنفره) غیر فعال می‌شوند. اما همچنان می‌توانید از تجربه حالت‌های بازی آفلاین و تک نفره این سه بازی لذت ببرید. با این حال، تمرکز ویژه این عناوین بر روی بخش چندنفره باعث می‌شود که در تاریخ 31 مارس 2020 تغییرات زیادی در تجربه هر یک ایجاد شود. برای جزئیات بیشتر نکات زیر را در نظر داشته باشید.

شما نمی‌توانید:

از امکانات سیزن پس خود در بخش آنلاین استفاده کنید.

به صورت آنلاین وارد کلاب خود شده و در رویدادها و تورهای چندنفره شرکت کنید.

بخش چندنفره آنلاین را تجربه کنید و با بازیکنان دیگر رقابت کنید.

رویدادهای اختصاصی خود را ایجاد کنید.

جایگاه خود در رقابت با دیگر بازیکنان در بخش چندنفره را ارتقا داده یا عملکرد و جزئیات پیشرفت خود را به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید:

از محتویات سیزن پس خود در حالت‌های بازی تک نفره و آفلاین استفاده کنید.

به تجربه هر سه بازی و افزونه‌های تک نفره آنها به صورت آفلاین ادامه دهید.

با تجربه بخش‌های آفلاین و تک نفره تروفی کسب کنید.

PlayStation در تاریخ 31 اوت 2019 (شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۸) فروش سه عنوان DRIVECLUB ،DRIVECLUB VR و DRIVECLUB Bikes و تمامی افزونه‌ها و سیزن پس‌های این عناوین را متوقف خواهد کرد."