شایعه: Resident Evil 8 برای نسل بعدی کنسول‌ها در دست توسعه می‌باشد

شایعه: Resident Evil 8 برای نسل بعدی کنسول‌ها در دست توسعه می‌باشد

هیچ شکی نیست که Capcom در نسل هشتم فوق‌العاده عمل کرده است. این شرکت ژاپنی، Monster Hunter World را عرضه کرد که توانست در میان برترین عناوین سال 2018 در مراسم The Game Awards نامزد شود. همچنین، در ماه‌های ابتدایی سال 2019، دو بازی به شدت موفق Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry V را منتشر کرد که از هر نظر، درخشان ظاهر شدند. در حالی که بسیاری از طرفداران مشتاق رونمایی از Resident Evil 3 Remake می‌باشند، عده‌ای دیگر منتظر دنباله‌ی اصلی این مجموعه‌ی ترسناک و بقا هستند. این در صورتی می‌باشد که فعلا، تنها شایعات حول این دو عنوان می‌چرخند و خبری از اعلام رسمی نیست. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شایعه‌ای جدیدی منتشر شده است که از در دست ساخت بودن Resident Evil 8 برای نسل بعد کنسول‌ها و عرضه‌ی آن در اوایل سال 2021(دی-بهمن 1399) خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش کاربر AestheticGamer دنباله‌ی مجموعه تاخیر خورده است. از آنجایی که هیچ گونه جزئیات رسمی از Resident Evil 8 منتشر نشده است، دانستن زمان عرضه‌ی بازی بسیار مشکل می‌باشد؛ هر چند که کاربر مذکور می‌گوید که زمان زیادی با آن فاصله داریم:

"این مجموعه بازی برای چند سال آینده، به صورت "غیررسمی"، تقریبا به طور سالیانه عرضه خواهد شد. البته، با پیش رفتن توسعه‌ی بازی، هر چیزی ممکن است تاخیر بخورد. به عنوان مثال، Resident Evil 8 کمی تاخیر خورده و می‌توانم بگویم که نباید انتظار عرضه‌ی آن را تا شروع نسل بعدی کنسول‌ها داشت."

لازم به اشاره است که تمام این‌ها در حد شایعه بوده و باید با کمی بدبینی به آن نگاه کنیم. هر چند که با توجه به اطلاعاتی که توسط AestheticGamer پیش از این منتشر شده و درست از آب در آمده بودند، امکان دارد این شایعه نیز حقیقی باشد. هنوز هیچ چیزی به طور رسمی به اشتراک گذاشته نشده است و فقط می‌توان امیدوار بود که نسخه‌های بعدی این فرنچایز دوست‌داشتنی، زودتر عرضه شوند. البته، AestheticGamer شایعه‌ی دیگری را نیز منتشر کرده که حکایت از در دسترس قرار گرفتن Resident Evil 3 Remake در دی-بهمن 1398 می‌دهد.