تماشا کنید: از بازی Marvel’s Iron Man VR برای PlayStation VR رونمایی شد

تماشا کنید: از بازی Marvel’s Iron Man VR برای PlayStation VR رونمایی شد

Sony ، Camouflaj و Marvel Games در جریان رویداد State of Play اعلام کردند که یک بازی واقعیت‌مجازی جدید با تمرکز برروی ابرقهرمان معروف Marvel یعنی Iron Man در دست توسعه است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این بازی که دیشب در ابتدای رویداد State of Play معرفی شد، یک تجربه‌ی واقعیت‌مجازی جدید و سرگرم‌کننده براساس Iron Man ارائه خواهد داد و تا چند ماه دیگر از طریق PlayStation VR قابل تجربه است.

Marvel’s Iron Man VR توسط استودیو Camouflaj که پیش از این برروی بازی Republique نیز کار کرده، در حال توسعه است. در تریلر رونمایی این بازی شاهد صحبت‌کردن "تونی استارک" با هوش مصنوعی شخصی‌‌سازی شده‌اش یعنی Friday در جت شخصی وی هستیم. بعد از اینکه سوراخی در بدنه جت ایجاد می‌شود، "تونی استارک" در چشم به هم زدنی و در میانه آسمان لباس آهنین خود را بر تن کرده و سپس می‌توانیم بخشی از گیم‌پلی بازی را ببینیم.

بنابر توضیحات منتشرشده در وبسایت رسمی بازی، باید انتظار عنوانی با مشخصات زیر را داشته باشیم.

"شما می‌توانید با استفاده از 2 کنترلر حرکتی PlayStation Move، توانایی‌های Repulsor Jetهای Iron Man را امتحان کرده و با داشتن انواع و اقسام اسلحه‌ها در آسمان پرواز کنید. در نبردهایی خطرناک و سراسر اکشن با معروف‌ترین دشمنان Iron Man به مبارزه پرداخته و با استفاده از گاراژ "تونی استارک"، لباس، اسلحه‌ها و توانایی‌های Iron Man را شخصی‌سازی کنید. "

در زیر می‌توانید تریلر زیبای معرفی این بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Marvel’s Iron Man VR در تارخی نامعلوم در سال 2019 از طریق PlayStation VR قابل بازی خواهد بود. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.