گزارش: Death Stranding در زمان کلیدی توسعه به سر می‌برد

پس از گذشت نزدیک به 3 سال از معرفی، مشخص نیست که چه زمانی از تاریخ عرضه‌ی عنوان انحصاری Death Stranding رونمایی می‌شود. دلیل این کار نیز ساخته شدن بازی توسط "هیدئو کوجیما"(Hideo Kojima) می‌باشد که وسواس زیادی را برای ساخت جدیدترین عنوان خود به خرج می‌دهد و تمایل دارد تا آن را در بهترین حالت منتشر کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، به تازگی کوجیما توئیتی را منتشر کرده و درباره‌ی اینکه Death Stranding در چه مرحله‌ای از توسعه به سر می‌برد، گفته است. البته، توئیت مذکور به زبان ژاپنی می‌باشد و بازاریاب بازی یعنی آقای "آکی سایتو"(Aki Saito) آن را ترجمه کرده و در توئیت دیگری به اشتراک گذاشته است که در زیر مشاهده می‌کنید:

"Death Stranding در مرحله‌ی رفع اشکال نیست، اما تیم توسعه‌دهنده در حال کار بر روی آماده‌سازی برای اجرا کردن تمام عناصری که در ابزار توسعه‌ی بازی شکل گرفته‌اند، در درون بازی می‌باشند. کوجیما هر روز بازی را بر روی PS4 تجربه کرده و اصلاحاتی در آن اعمال می‌کند. تیم سازنده نیز همزمان در حال اضافه و حذف کردن موارد مختلف در بازی می باشند. Death Stranding در زمان کلیدیِ توسعه به سر می‌برد."


هنوز موارد زیادی از Death Stranding فاش نشده است و بازیکنان تئوری‌های خود را در سطح اینترنت به اشتراک گذاشته‌اند. هر چند که تاکنون، برخی از اهالی دنیای هنر توانسته‌اند ویدئویی از گیم‌پلی و یا جزئیات بیشتری از بازی را مشاهده کنند و به شدت از آن تمجید کرده‌اند؛ از جمله‌ی این افراد می‌توان به کارگردان بازی Control، سازندگان The Division 2 و کارگردان فیلم Arctic اشاره کرد. از اخبار مربوط می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی DEATH STRANDING بزودی شروع می‌شوند، را نام برد. Death Stranding در تاریخ نامشخصی بر روی PS4 عرضه می‌شود.