توسعه دهنده‌ی سری The Witcher و Cyberpunk 2077 دوباره تأکید کرد که تا 2021 دو بازی AAA منتشر خواهند نمود

ممکن است به عنوان عیدی نوروز شاهد نسخه‌ی بعدی سری محبوب The Witcher باشیم؟

مدتی قبل، تیم توسعه دهنده‌ی The Witcher و Cyberpunk 2077 یعنی CD Projekt Red تأیید کرد که تا سال 2021 دو بازی AAA منتشر خواهند نمود. چیز زیاد دیگری در این باره گفته نشده ولی به نظر از زمان اعلام اولیه‌ی این خبر، سازندگان سر حرف خود مانده‌اند.

حال به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، در پستی جدید در انجمن رسمی توسعه دهندگان که توسط یکی از اعضای انجمن ResetEra به نام Antiax ترجمه شده، تأیید شده که برنامه‌ها درباره انتشار دو بازی پر هزینه تا 2021 تغییری نکرده.

"تا جایی که به برنامه و نقشه‌های تیم مرکزی CD PROJEKT که برای سال‌های 2021 – 2016 در نظر گرفته مربوط می‌شود، طرح‌های ما برای عرضه عنوانی بعدی AAAمان تا 2021 دست نخورده باقی مانده. درحال حاضر روی تولید و تبلیغات Cyberpunk کار می‌کنیم، بنابراین نمی‌خواهیم درمورد پروژه‌های آینده بیشتر صحبت کنیم."

فعلاً، تنها عنوان پر هزینه‌ای که می‌دانیم توسط CD Projekt Red در دست ساخت قرار دارد Cyberpunk 2077 است که مطمئناً پیش از بازی معرفی نشده‌ی بعدی تا 2021 منتشر می‌شود. اینکه باید انتظار چه بازی‌ای را داشته باشیم یک راز است ولی تا معرفی آن نباید خیلی فاصله داشته باشیم، 2021 آنچنان هم دور نیست. ممکن است با یکی دیگر از سری‌های The Witcher طرف باشیم؟ فقط خدا می‌داند.

در سال جدید میلادی، جز اینکه در E3 امسال نمایشی از Cyberpunk 2077 خواهیم دید چیز زیادی درباره این عنوان منتشر نشده.

این بازی درحال حاضر برای PlayStation 4 ، PC و Xbox One در دست ساخت قرار دارد.