تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی شخصیت‌های Kotal Kahn و Jacqui Briggs در Mortal Kombat 11

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی شخصیت‌های Kotal Kahn و Jacqui Briggs در Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11 عنوانی در سبک فایتبنگ می‌باشد که توسط استودیوی NetherRealm توسعه یافته و کمپانی Warner Bros وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را برعهده خواهد داشت. این عنوان در جریان مراسم The Game Awards 2018 همراه با تریلری که در آن شخصیت‌های Raiden و Scorpion در حال مبارزه بودند، معرفی شد. نسخه‌ی قبلیِ این فرنچایز قدیمی در سال 2015، بر روی کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر شد و توانست میانگین نمرات 83 را در وبسایت متاکریتیک ثبت کند. حال به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، استودیوی NetherRealm ویدئویی را به اشتراک گذاشته است که نحوه و سبک مبارزات دو شخصیت Kotal Kahn و Jacqui Briggs را نشان می‌دهد. هر دوی این کرکترها برای اولین بار در Mortal Kombat 10 حضور یافتند و پیشتر، حضور آن‌ها در نسخه‌ی جدید طی تریلر داستانی تأیید شده بود.

از حرکت‌های Jacqui می‌توان به ضربات پای قدرتمند، پرتاب گوی‌های آبی و موشک! برای آسیب زدن به حریف، حرکات موی‌تای و کیک‌باکسینگ و ضربه با شمشیر اشاره کرد. حرکت مرگبار او(Fatality) نیز حریف را به چند قسمت تقسیم می‌کند! در مقابل، Kotal Kahn از ضربات سنگین بهره می‌برد که آسیب زیادی وارد می‌کند. او از یک شمشیر بلند استفاده کرده و با آن، بدن حریف را مثل تنه‌ی یک درخت می‌برد. از دیگر حرکات او می‌توان، تبدیل شدن به یک حیوان برای دریدن گلوی حریف و سوزاندن او اشاره کرد. در زیر می‌توانید ویدئوی مذکور را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

از اخبار مربوط می‌توان به جزئیات بتای محدود MORTAL KOMBAT 11 بر روی PS4 و XBOX ONE اعلام شد، اشاره کرد. Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.