گزارش: یک بازی مهم و سکند پارتی انحصاری PS4 در دست ساخت قرار دارد

گزارش: یک بازی مهم و سکند پارتی انحصاری PS4 در دست ساخت قرار دارد

کنسول PlayStation 4 تاکنون انحصاری‌های بسیار خوبی دریافت کرده و تعداد بیشتری هم تا اواخر سال جاری عرضه می‌شوند اما به‌نظر می‌رسد همچنان عناوینی سکند پارتی (Second-Party) وجود دارند که هنوز معرفی نشده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، از کالین موریاتی در توئیتر پرسیده شد آیا Sony قصد خریداری استودیوهای سکند پارتی و جدید دارد یا خیر که او در پاسخ به این سوال گفت:

"آن‌ها به‌قدری در ایجاد رابطه و همکاری با استودیوهای سکند پارتی خوب عمل کرده‌اند (یک بازی نسبتا مهم سکند پارتی هم در دست ساخت قرار دارد که هنوز معرفی نشده) که مشخص نیست به خرید جدید نیاز داشته باشند."

متاسفانه جزئیات بیشتری از این بازی به اشتراک گذاشته نشده بنابراین باید تا زمان معرفی و اعلامیه رسمی منتظر بمانیم. E3 نزدیک‌تر می‌شود و با وجود اینکه Sony در آن حاضر نیست، شاید تا چند هفته آینده یک اعلامیه تدارک دیده باشند.

Spider-Man یکی از مثال‌های خوب برای بازی‌های سکند پارتی است. یعنی با این وجود که استودیوی سازنده آن تحت مالکیت Sony نبود، اما طی یک قرارداد کاری، بازی را به‌طور انحصاری برای PS4 منتشر کردند.

در حالی که منبع این خبر قابل اعتماد و معتبر است، همچنان باید این گزارش را به عنوان یک شایعه در نظر بگیریم. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، ما شما را در این رابطه به‌روز خواهیم گذاشت پس منتظر باشید. فعلا می‌توانید در بخش نظرات به ما بگویید که فکر می‌کنید چه عنوانی در دست ساخت است.