برای تجربه Halo: The Master Chief Collection بر روی PC احتیاجی به اشتراک Xbox Live Gold نخواهید داشت

Halo

ساعاتی پیش شرکت Microsoft اعلام کرد که بازیکنان برای تجربه آنلاین بازی Halo: The Master Chief Collection بر روی پلتفرم PC احتیاجی به اشتراک طلایی برای حساب Xbox Live خود ندارند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers افرادی که به دلیل نداشتن اشتراک Xbox Live Gold برای تجربه این بازی مردد بودند حال این فرصت را خواهند داشت که بتوانند بخش چندنفره بازی را بدون نیاز به خرید اشتراک بازی کنند. در واقع تنها چیزی برای تجربه بازی مورد نیاز است داشتن یک حساب کاربری عادی Xbox Live است که کاربران می‌توانند به شکل رایگان این حساب در این شبکه را ایجاد کنند. اگر کاربران به جای اینکه به شکل مستقیم از Microsoft بازی را تهیه کنند بخواهند بازی را از فروشگاه Steam تهیه کنند نیز به این حساب کاربری نیاز خواهند داشت. اگرچه این موضوع شاید خبری هیجان‌انگیزی برای طرفداران باشد اما خبر غیر منتظره نیست چرا که برای تجربه دیگر عناوین Xbox Live بر روی PC نیز نیازی به تهیه اشتراک این سرویس نیست.

نسخه PC کالکشن بازی Halo: The Master Chief که به شکل اختصاصی برای این پلتفرم ساخته شده در اواخر سال 2019 از طریق فروشگاه‌های Microsoft و استیم منتشر خواهد شد. اولین بازی که از این کالکشن منتشر می‌شود عنوان Halo: Reach خواهد بود که در ادامه با انتشار عناوین Halo 3،Halo: Combat Evolved، Halo 2 و در نهایت Halo 4 همراه می‌شود.