شایعه: Google برای تولید کنسولی نسل بعدی با Sega همکاری خواهد کرد

شایعه: Google برای تولید کنسولی نسل بعدی با Sega همکاری خواهد کرد

شایعه‌ای در حال چرخیدن است که کمپانی بزرگ Google قصد دارد تا وارد بازار کنسول‌های بازی شود، نه فقط با یک سرویس استریمینگ، بلکه با سخت‌افزار مخصوص به خودش. تا به حال الگوهایی برای کنترلر کنسول Google مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این شرکت تکنولوژی، در کنفرانس Game Developers در تاریخ 18 مارچ (دوشنبه 27 اسفند)، از پروژه‌ی جدیدش رونمایی کند و اگر شایعه‌ی جدید درست باشد، رونمایی از کنسول بازی Google شامل اعلام شراکتی بزرگ بین Sega و Google برای تولید و ساخت بازی‌ها برای دستگاه جدید و سرویس استریمینگ می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، این شایعه از کانال Spawn Wave در یوتیوب به میزبانی Jonathan Downey نشأت گرفته است؛ البته او از منبعی که این اطلاعات را دریافت کرده است، چیزی اعلام نکرد. پس هنوز طرفداران باید با بدبینی به این موضوع نگاه کنند، هر چند که بازگشت Sega به بازار کنسول‌های بازی باعث هیجان‌زده شدن برخی از گیمرها خواهد شد. در حال حاضر، بازی‌های زیادی از سوی Sega برای کنسول‌های موجود در راه نیستند که می‌تواند دلیلی بر درست بودن شایعه باشد.

جدیدترین بازیِ Sega که به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد، Judgement می‌باشد و شما می‌توانید تریلری از گیم‌پلی بازی را به همراه تاریخ انتشار آن از این خبر مشاهده کنید.