آماری جالب از بتای بازی Dreams؛ بیش از 35 هزار ساخته و مخلوق مختلف در تنها 6 هفته

آماری جالب از بتای بازی Dreams؛ بیش از 35هزار ساخته و مخلوق مختلف در تنها 6 هفته

تقریبا یک ماه از به اتمام رسیدن بتای بازی انحصاری Dreams می‌گذرد و به همین خاطر به تازگی Media Molecule برخی از آمار و اتفاقات جالب بازی را به اشتراک گذاشته است. طبق اعلام این استودیو، بیش از 35هزار ساخته مختلف از هر نوعی در طول 6 هفته‌ِ‌ای که بتای بازی در دسترس بوده، ساخته شده است. هم‌چنین بیش از 21 هزار نفر در این 6 هفته مشغول به تجربه بازی بوده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم، استودیو علاوه بر این آمار عکسی را نیز در توییتر رسمی استودیو منتشر کرده که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

"ماه گذشته بتای بازی #Dreams برروی PS4 به اتمام رسید و ما هنوز در حال بررسی اتفاقات رخ‌داده در طول این 6 هفته هستیم.

در تصویر زیر می‌تواند برخی از حقایق و آماری که در طول بتای Dreams به دست آمده را مشاهده کنید."

Media Molecule (@mediamolecule) March 8, 2019

با اینکه بتای بازی تنها برای 6 هفته در دسترس بوده، اما بازیکنان در این مدت کارهای بسیاری را انجام داده‌اند. در حالی که بازیکنان مدت زمانی نزدیک به 2هزار روز را صرف ساخت چیزهای مختلف کرده‌اند، بیش از 6هزار ساعت نیز صرف ویرایش مدل‌های ساخته شده کرده‌اند؛ همچنین بیش از 17هزار ساعت از محتویات Dreams برروی Twitch استریم شده که نشان‌دهنده توجه بازیکنان به این عنوان است.

با اینکه بتا تمام شده ولی به نظر می‌رسد Dreams آینده روشنی داشته باشد. این بازی در تاریخی نامعلوم در بهار امسال وارد حالت دسترسی زودهنگام خواهد شد و بازیکنان در نهایت می‌توانند با دنیای آن آشنا شوند. با اینکه هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نشده ولی اینکه می‌بینیم سرانجام Dreams به مرحله عرضه رسیده واقعا خوشحال کننده است. مخصوصا که از سال 2013 این بازی را می‌شناسیم و حتی طبق شایعات زمانی توسعه آن از نو و مجددا شروع شده بود.

آیا شما فرصت تجربه بتای Dreams را داشته‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.