شایعه: تاریخ انتشار Biomutant در صفحه استیم بازی مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Biomutant مشخص شد

این بازی در مراسم Gamescom 2017 توسط THQ Nordic معرفی شد. همچنین سازندگان این بازی نیز استودیوی تازه تاسیس Experiment 101 است. این بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن و جهان باز خواهد بود و شما در قالب یک شخصیت فانتزی کنگ‌فو‌ کار ظاهر قرار می‌گیرید و در جهان زیبای بازی نیز به ماجراجویی‌های این شخصیت خواهید پرداخت. همچنین با توجه به این که کارگردان این بازی نیز قبلا بر روی بازی‌های Mad Max و Just Cause مشغول به کار بود و به به همین دلیل می‌توانیم منتظر یک بازی خوب از این استودیو باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت comicbook، حال در جدیدیترین اخباری که به تازگی از این بازی منتشر شده، با توجه به صفحه‌ی بازی در Steam ، این بازی قرار است در تاریخ 10 تیر ماه سال آینده منتشر شود. تا چند روز پیش تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی بازی مشخص نشده بود و تنها سال انتشار آن مشخص بود و به تازگی تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته شده است.

این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دست توسعه قرار دارد و فعلا خبری از نسخه‌‌ی Switch این بازی منتشر نشده است. البته با توجه به رابطه‌ی خوبی که THQ Nordic با Nintendo دارد، احتمال عرضه‌ی این بازی بر روی Switch همچنان وجود دارد.