Koei Tecmo: پورت Xbox One عنوان NioH از طریق طرفداران رخ خواهد داد

آیا منتظر عنوان شبه-سولز استودیو Team Ninja برای کنسول Xbox One هستید؟ در حال حاضر بازی تنها برای دو پلتفرم PS4 و PC در دسترس قرار دارد و هیچ نشانی از انتشار آن بر روی سخت‌افزار مایکروسافت دیده نمی‌شود. در هر حال به نظر می‌رسد تیم سازنده بازی این موضوع را غیر ممکن نمی‌داند و اگر تقاضا برای پورت Xbox One بالا باشد امکان عرضه آن بر روی کنسول مایکروسافت نیز وجود خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم، این خبر از طریق Koei Tecmo اروپا اوایل این هفته منتشر شد. در بحث شکل گرفته پیرامون قابلیت Backward Compatible عناوین Koei Tecmo برای Xbox One(در توییتر)، یکی از طرفداران سوال زیر را مطرح کرد:

"آیا هیچ شانسی وجود دارد که یک روز شاهد انتشار Nioh(بر روی Xbox One) باشیم؟"

چنین سوالاتی که مبنی بر پورت بازی‌‎ها می‌باشد(بیشتر در رابطه با عناوین انحصاری کنسولی رخ می‌دهد) به طور عمده مطرح می‌شوند اما اصولاََ سازندگان جوابی به آن‌ها نمی‌دهند اما شعبه اروپا Koei Tecmo پرسش بالا را نادیده نگرفت و به آن پاسخ زیر را داد:

"هر چیزی ممکن است! شما فقط باید صدای خود را به ما برسانید."

اگرچه چنین پاسخی مطمئن به نظر نمی‌رسد اما به طور حتم برای طرفداران بازی خبر خوبی می‌باشد. چنین درخواست‌هایی برای ناشران(به ویژه مدیران انجمن‌ها که برای ناشران کار می‌کنند) زیاد پیش می‌آید و آن‌ها عمدتاََ وظیفه پاسخگویی دارند، اگر طرفداران نشان دهند که علاقه شدیدی به پورت دارند و تامین شدن هزینه‌ها پورت را ثابت کنند، معمولاََ چنین اتفاقی رخ خواهد داد و پورت برای پلتفرم درخواست شده انجام می‌شود. در حقیقت Capcom برای ساخت Resident Evil 3 Remake نیز خواهان چنین رویه‌ای از سوی طرفداران می‌باشد.

بهترین راه برای رساندن صدای خود به Koei Tecmo به وجود آوردن کمپین و امضا کردن درخواست مطرح شده توسط آن می‌باشد. چنین روشی برای Xenoblade Chronicle،The Last Story و Pandora's Tower جواب داد.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد عنوان NioH که بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر شده و المان‌های بسیاری را از سری Souls قرض گرفته به فروش خارق‌العاده‌ای در حد و اندازه خود دست پیدا کرده است. Koei Tecmo در جریان جشن دومین سالگرد عرضه بازی خبر از فروش 2.5 میلیون نسخه‌ای بازی را اعلام کرد و با طرفداران به اشتراک گذاشت. به طور حتم اضافه کردن یک پلتفرم دیگر این فروش را بیش از این نیز گسترش می‌دهد.

شرکت Koei Tecmo در E3 گذشته در ماه ژوئن از بازی NioH 2 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد تیم سازنده بازی نمی‌‎تواند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با این ادامه مورد انتظار صبر کند. در یک "آرزوی سال جدید" با مجله ژاپنی Famitsu، اعضای تیم سازنده بازی، Tecmo، حضور داشتند و در جریان مصاحبه نتوانستند جلوی خود را بگیرند و در رابطه با پروژه NioH 2 صحبت کرده و ذوق فراوانی نشان دادند.

کارگردان NioH 2، "فومیهیکو یاسودا"، موضوع را باز کرد و در در جریان صحبت‌های خود اعلام کرد، احتمال رخ دادن یک رونمایی بزرگ از بازی در اوایل 2019 وجود دارد. از آن‌جا که تا به این لحظه تنها شاهد تیزر E3 بازی بودیم، این خبر برای طرفداران این سری بسیار جذاب و خوشحال کننده می‌باشد.

همچنین خبر خوشحال کننده برای طرفداران ژانر نقش آفرینی این است که یکی از درخواست‌های متعدد آن‌ها از نسخه اول تا به حال، امکان ساخت شخصیت بود. خبر خوش این است که شما قادر خواهید بود شخصیت خود را ساخته و آن را شخصی‌سازی کنید. شخصیت اصلی جدید قدرت "یوکای" (Youkai) را در خود دارد و سطح اکشن بازی را به مراتب بالاتری می‌رساند.

نظر شما در این باره چیست؟