Cyberpunk 2077 شامل بتل رویال یا پرداخت‌های‌ درون‌ برنامه‌ای نخواهد شد

آیا بازی جدید استودیو CD Projekt Red یعنی Cyberpunk 2077 شامل پرداخت‌های‌درون‌برنامه‌ای خواهد شد؟ خیر. آیا حالت بتل رویال برای آن برنامه‌ریزی شده است؟ خیر. آیا بر روی رایانه‌های‌شخصی انحصاری فروشگاه Epic Games خواهد بود؟ باز هم خیر.

تمامی اخبار بالا در هفته گذشته از طریق اکانت رسمی توییتر بازی منتشر شد که به خوبی جواب طرفداران را می‌دهد و با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار کرده است.

در جای دیگری در توییتر، اکانت رسمی بازی اعلام کرد، چندین همراه مختلف برای بازیکن وجود دارد که در میان آن‌ها همراهان مونث نیز وجود دارد. همچنین ذکر شد این همراهان قابل انتخاب نمی‌باشند بلکه برای هر مقطعی خاص یک همراه مخصوص در نظر گرفته شده که در روایت داستانی تاثیر دارد.

در توضیحات آمده است:

"جکی یکی از همراهان شما خواهد بود که در طول برخی از ماموریت‌ها شما را همراهی می‌کند. او یکی از چندین همراه در نظر گرفته شده برای شخصیت اصلی می‌باشد. هیچ ورژن مونثی از جکی وجود نخواهد داشت اما به طور حتم همراهان مونث برای بازیکن در نظر گرفته شده‌اند که در نقاط مشخصی از داستان به عنوان همراه نزد بازیکن خواهند آمد."

اگر شما بازی قبلی CD Projekt یعنی The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه کرده باشید به طور حتم می‌دانید که بازی شامل یک سیستم همراهی جامع مانند Far Cry یا Mass Effect نمی‌شد اما در بخش‌های مختلفی بازی "ورنُن روچ"،"تریس مریگولد" و "ینفر" گرالت را برای مدتی کوتاه همراهی می‌کردند.

نبود پرداخت‌های‌درون‌برنامه‌ای نیز به طور حتم باعث خوشحالی عده‌ زیادی از بازیکنان است چرا که با توجه به صحبت‌های سازنده، احتمال عرضه بخش چندنفره برای بازی وجود دارد و چنین موضوعی ممکن است پرداخت‌های‌درون‌برنامه‌ای را نیز به دنبال خود بیاورد.

Cyberpunk 2077 قرار است دنیایی به شدت گسترده و پر جزئیات داشته باشد و با توجه به بیانیه‌ای که به تازگی توسط یکی از اعضای تیم منتشر شده، به نظر توسعه دهنده‌ی آن یعنی CD Projekt Red مصمم است تا کیفیت کار را بالا نگه دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، حین مصاحبه با مجله فرانسوی Jeux Act، انیماتور ارشد سینماتیک Cyberpunk 2077 آقای Maciej Pietras عنوان کرد که Cyberpunk 2077 به طور تمام کمال به شکلی دستی ساخته می‌شود و هیچ یک از عناصر آن به صورت تصادفی و ساخته‌ی کامپیوتر نخواهد بود. او همچنین در رابطه با سلاح‌ها در بازی Cyberpunk 2077 و همچنین تاثیر تنوع آن‌ها بر نحوه‌ی پیشبرد بازی و چالش‌ها نیز صحبت کرد. این بازی شامل سلاح‌های مختلفی چون شمشیرهای کاتانا، تفنگ‌هایی که گلوله‌شان بر روی دیوار کمانه نمی‌کند و البته تیغ Mantis می‌شود. این سلاح‌ها تنها به خاطر ایجاد حس تنوع در بازیکن طراحی نشده‌اند، بلکه به عمیق‌تر شدن تجربه‌ی شخصی و تاکتیک بازیکن کمک می‌کنند.

یکی از بهترین امکانات استفاده از ساب‌ژانر سایبرپانک، سلاح‌های جالب آن و همچنین آزادی عمل بسیار زیاد در پیاده سازی ایده‌های خلاقانه توسط توسعه دهندگان است و به نظر می‌رسد که CD Projekt Red در این مورد حسابی سرمایه گذاری کرده تا شاهد نتیجه‌ی مطلوبی باشیم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.