تماشا کنید: گیم‌پلی جدیدی از Yoshi’s Crafted World بر روی Nintendo Switch منتشر شد

تماشا کنید: گیم‌پلی جدیدی از Yoshi's Crafted World منتشر شد

Yoshi's Crafted World عنوانی پلتفرمینگ می‌باشد که توسط استودیوی Good-Feel توسعه یافته و شرکت Nintendo وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده خواهد شد. این بازی، هشتمین قسمت از فرنچایز Yoshi می‌باشد که در E3 2017 معرفی شده بود.

داستان این بازی از جایی شروع می‌شود که "یوشی‌ها" در سرزمین Yoshi در کنار هم و در صلح و آرامش زندگی می‌کنند. در بلندترین قله‌ی این سرزمین، وسیله‌ای به نام Sundream Stone وجود دارد که از چندین الماس تشکیل شده و می‌تواند هر آرزو و رویایی را برآورده کند. یک روز شخصیت Kamek از دنیای فرنچایز Mario سعی می‌کند که این وسیله را بدزدد اما الماس‌های آن شروع به پرواز در سراسر جهان کرده و حال Yoshi و دوستان او باید این الماس‌ها را پیدا کنند.

Yoshi's Crafted World دارای طراحی‌های زیبایی است که چشم‌ها را نوازش می‌دهد. همه چیز در این بازی حس زنده بودن داشته و مانند این است که یک کودک آن‌ها را کشیده و طراحی کرده است. یکی از ویژگی‌های این عنوان flipside نام دارد که شما می‌توانید بازی را از نمای پشت و 180 درجه‌ی مخالف، تجربه کنید و هم‌چنین در پیدا کردن "آیتم‌های جمع‌آوری کردنی"(collectables) نیز به کمک بازیکن می‌آیند.

حال وبسایت NintendoLife ویدئویی 10 دقیقه‌ای از گیم‌پلی Yoshi's Crafted World به اشتراک گذاشته است که شامل حالت تک نفره و Co-Op می‌باشد که در پردیس‌گیم می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Yoshi's Crafted World در تاریخ 29 مارچ( جمعه 9 فروردین 98) به صورت انحصاری برای Nintendo Switch منتشر می‌شود. از اخبار مربوط می‌توان به مدیر عامل PLAYSTATION در DICE 2019: هیچوقت NINTENDO را دست کم نگیرید اشاره کرد.