استودیوی Insomniac زمانی نگران بود که Spider-Man به اندازه کافی سرگرم کننده نباشد

Spider-Man

برایان اینتیهار، کارگردان بازی Spider-Man، در طول مراسم D.I.C.E توسط مدیر عامل خود یعنی تد پرایس مورد مصاحبه قرار گرفت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، موضوع مصاحبه آن‌ها Spider-Man بود که در ماه سپتامبر برای PS4 عرضه شد و موفقیتی فراتر از انتظارها داشت. اینتیهار مشخص کرد در طول توسعه این عنوان، سازندگان نگران بودند که شاید داستان برای Spider-Man به اندازه کافی سرگرم کننده و جالب نباشد:

"وقتی که کار داستان هنوز به جای خاصی نرسیده بود، من فکر می‌کنم به سرگرم کننده و جالب بودن آن شک داشتیم و مطمئن نبودیم که باید حس شوخ‌طبعی بیشتری به آن اضافه کنیم یا خیر. می‌دانستیم که بخش‌های بیشتری از داستان در حال پیشروی قرار داشتند اما هنوز در بازی پیاده‌سازی نشده بودند و من گفتم که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

ما داستانی که خودمان می‌خواستیم را داشتیم و سپس با برخی کمبودها برخوردیم اما به همان مرحله برگشتیم و مجددا فیلمبرداری کردیم و در واقع لحظاتی را در بازی یافتیم که سکانسی 15 ثانیه‌ای به پایان یا آغاز یک صحنه مشخص می‌افزودیم. این کار در آخر به کمک ما آمد."

اینتیهار همچنین باری دیگر از این فرصت برای تشکر از Sony، ناشر بازی، استفاده کرد که به Insomniac فقط چند ماه قبل از عرضه Spider-Man، اجازه فیلمبرداری مجدد را داد:

"ما در حال ضبط صحنه‌های جدید در بهار بودیم. دریافت آن نوع پشتیبانی از Sony هم باور نکردنی بود. من فقط می‌گفتم باید این کار را انجام دهیم و افراد Sony با آن موافقت می‌کردند و ما هم همین کار را انجام می‌دادیم. داشتن این نوع پشتیبانی باور نکردنی است. یکی از دلایل خوب بودن پروژه Spider-Man، داشتن شریکی مثل Sony است."

بازی Spider-Man تاکنون آمار تحسین برانگیز فروش 9 میلیون نسخه‌ای داشته است. بعید نیست که به‌زودی این رقم از 10 میلیون هم گذر کند.