به زودی اطلاعات بیشتری از Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر خواهد شد

در حال حاضر عنوان جدید استودیو Respawn Entertainment یعنی Apex Legends یکه تازی می‌کند و در صدر پربیننده‌ترین بازی‌های Twitch قرار دارد اما این سازنده خلاق یک پروژه بلندپروازانه دیگر در دست ساخت دارد که طرفداران سری Star Wars را خوشحال خواهد کرد. اگرچه ما انتظار انتشار اطلاعات اولیه از این پروژه را داشتیم اما به طور دقیق نمی‌دانستیم که چه روزی این اتفاق رخ می‌دهد. حال، به نظر می‌رسد ماه آینده اولین جزئیات از این پروژه انتشار یابد.

سازنده بازی، "میچ دایر"، در توییت جدید خود در مورد روز Triple Force Friday صحبت کرد که در روز 19 آوریل(30 فرورودین) برگزار می‌شود. در این توییت دقیقاََ ذکر نشد که طرفداران باید منتظر چه چیزی باشند.

در توییت او آمده است:

"اطلاعاتی از Jedi: Fallen Order به زودی منتشر خواهد شد."

چندی پیش در طول جلسه مالی EA، شرکت RE مجددا تایید کرد که Star Wars Jedi: Fallen Order همچنان برای عرضه در پاییز سال 2019 برنامه‌ریزی شده است. مدیران EA هم اخیرا توانستند نسخه پیش‌نمایش آن را تجربه کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، اندرو ویلسون به عنوان مدیر عامل EA، در رابطه با این بازی گفت:

"علاوه بر Apex Legends، تیم دیگری در Respawn وظیفه انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در پاییز دارد. کارگردان سابق God of War رهبری تیم توسعه‌دهنده بازی را بر عهده گرفته و تیمی متشکل از کهنه‌کاران بزرگ‌ترین عناوین اکشن ماجراجویی این صنعت هستند. این عنوان به مدت طولانی در دست ساخت بوده و اخیرا خود من هم به تجربه آن پرداختم و باید بگویم به‌طرز خیره‌کننده‌ای پیش‌ می‌رود. بازی فانتزی تبدیل شدن به یک Jedi را در خود دارد و به‌زودی چیزهای بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت."

چندی پیش نیز شخصی در Reddit(کسی که ادعا می‌کند در جلسه بازاریابی Star Wars دیزنی حضور داشته است.) پستی منتشر کرد که برخی از جزئیات پروژه Star Wars Jedi: Fallen Order را افشا می‌کند. جلسه مذکور در رابطه با Star Wars در سال 2019 بر روی همه قاب‌ها و رسانه‌ها بوده است، از بازی ویدیویی Fallen Order گرفته تا فیلم‌ها و جزئیات دیگر که احتمالاََ به زودی رونمایی از پروژه‌ها رخ خواهد داد.

ظاهراََ اتفاقات بازی 5 سال پس از Revenge of the Sith رخ خواهد داد و شخصیت اصلی آن Cal نام دارد، کسی که قبلاََ یک Padawan بوده است (کارآموز Jedi) و البته توسط Sith شکار شده بود، اگرچه Cal به سختی توانست از کشتار گسترده کهکشانی جان سالم به در ببرد.

Cal یک استاد و مربی زن با نام Cerses خواهد داشت و البته داستان بازی شامل شخصیت‌های مختلفی می‌شود که از سری داستان‌های کامیک Star Wars قرض گرفته شده‌اند. Inquisitorها نیز(گروهی از افراد حرفه‌ای و سربازان نیرومند که در داستان‌های اخیر جنگ ستارگان به عنوان شکارچیان Jedi معرفی شدند.) داخل بازی حضور خواهند داشت که شامل خواهر نهم و هفتم نیز می‌شوند.

شخص افشا کننده اطلاعات به جای خواهر هفتم در مورد خواهر دوم صحبت کرده بود که البته تا به این لحظه در سری Star Wars شاهد این شخصیت نبودیم و ممکن است منبع اطلاعاتی ما اشتباه کند و از طرف دیگر ممکن است که برای اولین بار در Jedi: Fallen Order شاهد این کارکتر باشیم.

منبع مذکور همچنین به این نکته اشاره کرد که در جلسه دیزنی اطلاعات زیادی در مورد گیمپلی بازی به اشتراک گذاشته نشد اما تصاویر مفهومی و هنری زیادی به نمایش در آمد. از طرف دیگر اعلام شد که بازی برای عرضه در نوامبر 2019(آبان 98) برنامه‌ریزی شده است. البته تمامی اطلاعات منتشر شده از سوی این فرد تنها در حد یک شایعه هستند.

نظر شما در این باره چیست؟